Mijn tante haar shet(Die ook een beetje van mij is) heet Cadance! Het is een hengstje van 4,5 maanden!
bij ons op de manege heet er eentje Nikita, hij ziet er zo sgattig uit, maar als je evnetjes niet oplet dan bijt hij zo in je hand
Heb heel vroeger een shetje gehad en die noemden we Sjorske omdat we hem gekocht hadden van een veehandelaar genaamd.............Sjors
de mijne: happercookieroosjenoortjefrida dit zijn allemaal verzorgshetties van me ik ben dol op shets !
Momenteel:Mijn eigen shets: Tessa (van stal Dito) (drachtig) Anouk (van de Binnenjager)(Verzorg) shets: Gerdien vd kleibergsestraat Zamora vd molenlaan Paulien vd kleibergsestraat Veronique vd kleibergsestraat Trudy vd kleibergsestraat Amy vd kleibergsestraat Danny vh stalletjeen er zijn elk jaar weer veulens:Bram,Bennie,Anneke
Mijn Shetje is een merrie, Sofie! ( wat een naam voor een shetlander )Ze is sinds kort drachtig! Iemand suggesties voor een naam?
liindii schreef:L_Rivaldo schreef:Mijn pony heet rivaldo! Dat vind ik een spr mooie naam voor een pony Haha ja dat vind ik ook!!Soms noem ik hem wel rivaldinio. Als er een 2de komt heet die rivando