[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 14:28

Bijzonder maar ik zeg maar even niets :-)

Mirriej; moet flinke steen geweest zijn dan! Goed dat die eruit is

Lori; Oreo toch weg nu, hopelijk super fijn huisje!

Vanochtend Alf bij tandarts geweest. Helaas deed hun röntgen apparaat het niet dus nog geen foto van zijn kaak maar bedacht dat ik die volgende week in Bodegraven laat maken en dan op stuur. Alles weer netjes nu een wat zijn ze verdoofd toch aandoenlijk he:

Afbeelding

Ymor

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 14:36

Zo sneu altijd!! Maar ook lief

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 14:57

Geen bijleespost loop gigantisch achter helaas

Arme Alf ze zijn dan zo zielig

@youri ik zit ook in meelees modus want ik men niet dus hen niets gemeen met de mensen in het topic.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 15:01

Arme Max! Helemaal er uit gesneden. Was geen klein steentje dan!

Slaperig koppie van Alf. Vervelend dat het apperaat het niet deed nu ze hem eindelijk mee hadden haha.

Wat een aparte reactie die laatste Mira. Als je blijkbaar toch niets met 'ons' gemeen hebt kun je misschien beter een topic zoeken wat beter aansluit?

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 15:04

Ik lees gewoon mee. Plan is om ooit te gaan mennen. Dus aansluiting komt vanzelf wel of je moet mij weg hebben ;)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 15:09

Je bedoelt er waarschijnlijk niks mee maar het komt heel onaardig over. Beetje apart ook om mee te lezen als je niks met ons gemeen hebt. Dan voelt het bijna als een soort stalken ook al is dit een openbaar forum.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 15:11

Klinkt inderdaad bijzonder Mira. Het gaat toch niet alleen om mennen?

Nou inderdaad Susanne, hebben ze hem bij zich.......haha
Laatst bijgewerkt door IngridM op 03-05-17 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 15:18

Ah oké, het kwam niet zo leuk over, maar tuurlijk ben je gewoon welkom! Ook als je niet ment.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 15:35

Probeer ook elke keer bij te lezen maar vind zo lastig op iedereen te reageren vanaf de telefoon.

Nathalie sterkte. Bij jou komt ook alles tegelijk.

Ingrid wat een grove fout.. is nogal een ritje zeg.
Ziet Alf er zielig uit op die foto. :o Bibi moet vrijdag naar de kliniek. Vermoeden van een rotte kies. Kan zijn dat ik haar even moet achter laten :(

Romy wat heb jij een mooie stal voor je paarden! :D en nogmaals gefeliciteerd!

Voor aankomen vind ik Seniores priores ideaal voer. Eten ze ook heel graag hier.

Linda wat een heerlijk grote bak!!

Als Bibi is hersteld en mijn trailer is aangepast wil ik ook eindelijk eens gaan lessen.

Mijn andere merrie Sunshine gaat vrijdag terug naar de hengst. Ze is helaas niet drachtig.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 15:40

Zamora; onder of boven kies? Volgens mij is onder er makkelijker uit te halen. Balen!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 15:42

De DA vermoed boven. De klachten die ik noemde, vies oog, vies neusgat en stank, vond hij typerend voor ontsteking/rotte kies in de bovenkaak.
Op de kliniek zeiden ze al dat als de kies eruit moet en hij vast zit het wel een paar uur kan duren :o arm dier...

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 15:43

Ja dat bedoelde ik, kan rot "operatie" zijn! Bah :')

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 15:45

Kwam anders over dan ik bedoelde sorry dames. Wat ik bedoelde is dat het merendeel over mennen gaat en daar kan ik niet mee over praten. Soms vind ik dat gewoon vervelend, dat ik geen men pony heb (nog).
Heb het ookwel heel onaardig neer gezet zie ik nu

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 15:45

Wat sneu zeg!! Hopelijk valt het mee.

Ja ben heel blij met mijn stal. Ze kunnen er mooi samen in. Hebben een heel natuurlijke houding om in te eten en ze kunnen om zich heen kijken. We staan op een grote stal maar dit is in het kleine gedeelte van onze pensionstallen en het is er 's avonds heel rustig dus ze hebben niet veel herrie om zich heen. En we staan in de hoek bij het raam dus ook nog frisse lucht. Wat wil je nog meer!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 15:59

Klinkt perfect Romy! Speciaal op maat gemaakt? :D

Vind echt sneu ook voor Bibi. Het kan meevallen, met "alleen" een ontsteking krijgt ze antibiotica maar zal wel weer tegenvallen.

Heb echt zin het mennen weer op te pakken. Mijn nieuwe sulky staat al klaar :')

Keer die SMR dag mee doen lijkt me ook leuk. Wil nog zoveel :o

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:03

Oh ingrid ze zijn onder verdoving zo zielig, dat milk onder verdoving ging stond ik bijna te huilen. :o

Zamora een paar uur voor t verwijderen van een kies :oo arm paard.
En ja alles komt hier echt tegelijk, moeder zwaar depressief vader goed ziek, auto problemen paard met wormen.
En kind met gat in zijn hoofd dus ja gaat hier echt lekker := |o

Mirriej hopelijk heeft hij van de steen niks aan over gehouden :oo

Oreo verkocht fijn hopelijk naar een top plek.

Mira wat jammer dat je t zo ervaart als naar, en dat je niet kan mee praten over mennen is toch niet zo een ramp?

En romy staat echt heel mooi, vond de de zadelkast bij stal ook echt super handig.

Ik moet zeggen ik zag de proef online staan voor de smr wedstrijd, maar na 7 jaar niks aan dressuur te hebben gedaan vind ik em nu al pittig _O- _O-
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 03-05-17 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:10

Ik heb me dus net ingeschreven voor de wedstrijddag, gewoon voor de leuk. Lijkt me wel lastig om de proef te onthouden en de 2 parcoursen

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:11

Joh Mira dat geeft toch niet dat je nog niet ment, er valt genoeg over andere dingen te praten :-)

Klinkt inderdaad fijn Romy! Ik ben over het algemeen ook super blij hoe Alf staat. Al zijn er altijd wel dingen die je graag anders zou zien maar dat kan helaas niet.

Nathalietje; sterke met alles!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:12

Ik onthoud nooit wat dus durf ook geen parcoursen te doen :')

Waar ga je aan mee doen?

Gaan er ook nog mensen mee doen aan de nmprs zomershow? (Met hun paard :Y) )

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:12

Eline Vaardigheidsproef is denk ik net zoiets als een spring parcours, maar die marathon hindernissen := ik weet niet of ik die ga onthouden.
Wij doen ook voor t eerst mee puur om wat ervaring op te doen.

Ja ik wil als t lukt ook naar de zomershow voor de men onderdelen *\o/*

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:19

Haha die marathon lijkt me killing inderdaad, en dan zit ik ook nog eens alleen op de wagen heb je niemand die je kan helpen. Ik heb me wel ingeschreven voor alle onderdelen maar moet het nog maar zien of dat gaat lukken. Eerste wedstrijd en veel indrukken. Paardje moet het ook aan kunnen :o . vallen we samen in de troostprijs <<)

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 16:44

Ga je alle menonderdelen doen Nathalie? Ik denk alleen bestgaand en mooiste geheel. Ben echt bang parcours te vergeten haha. Kan ook weinig oefenen thuis.

Ook geen idee wat ik aan moet doen op de kar whaha

Sun wil ik kwaliteitsklasse en kleurenklasse doen. Vorig jaar moeten afzeggen omdat ik mijn wei in orde moest maken. Had toen ook graag mee gedaan.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 17:29

Bij smr gewoon alle onderdelen, t is toch enkel voor ervaring voor een prijs gaan we niet.
En eline ik zit ook in mijn eentje op de sulky :') dus onthouden en zenuwen zijn dan een dingetje.
Wij gaan tijdens de smr compleet in t blauw.

Op de zomershow wil ik best gaand en mooist geheel, maar ook hier nog echt geen flauw idee wat je aan moet.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 17:39

ElineGC schreef:
Ik heb me dus net ingeschreven voor de wedstrijddag, gewoon voor de leuk. Lijkt me wel lastig om de proef te onthouden en de 2 parcoursen

Leuk hoor! Dressuur proef kun je gewoon voor laten lezen, hoef je hem niet te onthouden.

Ik lees straks even verder bij

Chip is maandag naar de tandarts geweest. Stond ook te slapen van de verdoving. Hij had echt behoorlijke haken. Mocht nog even voelen. Was wel echt nodig dus.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 18:08

vandaag even geen uitgebreide bijlees post. werk vandaag van 08:00-20:00, nu even eetpauze en alles bijlezen.
Leuk dat sommige naar de wedstrijddag gaan. En arme pony's met hun tandarts avonturen. Caya moet ook weer.