Ik ben benieuwd wat Yuma heeft gedaan. heb hem wel zien lopen en dacht dat hij door was naar de 2e bezichtiging? maar ben rond half 12 naar huis gegaan.
Brightie is goedgekeurd, 1e plaatsing en derde premie, met hele harde twijfels of hij wel of niet door mocht naar de tweede bezichtiging, helaas niet. Volgend jaar beter, eigenaar van Mon Cherie was zeer over 'm te spreken! Altijd leuk!
Hij had beter in z'n spieren moeten zitten. Maar het is nog niet eens een drie jarige, dus ach, daar kan ik mee leven! Volgend jaar maakte hij zeker kans zei de jury.
Ben samen met m'n vriend wezen kijken, vonden het erg leuk! Hij is bezig met zich oriënteren op minipaardjes, hij wil dan zelf een aantal kopen en ook mee naar keuringen en fokken. Zoals jullie wel begrijpen zoeken we dus nog leuke paardjes om dit te kunnen waarmaken... Mocht iemand suggesties hebben mag je me pb sturen...
Aaah wat jammer Joscaa. Het is denk ik altijd wel wat onzeker bij 2 jarigen.. Denk idd dat je volgend jaar hoger plaatst dan kan je qua trainingen ook meer kanten op! Maar 3e premie is toch best netjes .
Ach, ik maak me er niet druk om hoor Hij was 1e geplaatst en dat vond ik erg leuk, volgend jaar beter. Hij is nu eenmaal nog erg jong en geen training gehad.
sandra3235
Geplaatst: 06-04-13 17:24
Wij zijn weer thuis,heerlijk dagje geweest,fijn om de meeste weer eens te zien en even bij te kletsen. Wij als fokkers van Yuma en Selu zijn supertrots......op zowel de paardjes als hun baasjes.... Jury was erg streng...
Verder had onze Kaya de meeste fans geloof ik samen met haar broertje die Liset bij zich had.....