Patricia: Fijn dat Beauty zo braaf is en dat Faya het dan van haar kan af kijken.
sakvis: lekker dat ze zo lekker aan het stofzuigen is! Geeft wel een kaal uitzicht, haha.
Lori: wat een lief kopje! Hoofdstel staat ook erg mooi zeg.
Danielle: wat heerlijk dat ze er niet van op of om kijken. Pep is ook zo een koele kikker en daar ben ik echt heel blij om.
Van de winter had Pepper erg last van Xbenen/Franse stand. Ik heb mijn hoefsmid toen gevraagd of hij daar iets mee kon, en hij heeft Pepper toen anders bekapt. Gisteren viel het mij op dat zijn beentjes eigenlijk weer zo goed als "normaal" staan! Super fijn
De pony op de vorige foto is Finn,niet deze van mijn zusje die gaat vanaf juli/augustus mee in tweespan dus hoe die er op loopt weet ik nog niet. Bij Finn gaat deze nog maar bij hem is er geen mond meer over met het b bitje in. Heb ook maar 1 dus moet toch nog eentje kopen .
@Frummels, heel verschil zeg!
@Ingrid, leuke foto! Wat je zegt volg ik trouwens wel, liever dan dat jonger maar gelukkig dan als een kas plantje.
Ben er ook heel blij mee, dat het zo mooi netjes geworden is. Maakte me stiekem wel een beetje zorgen of hij geen last zou krijgen van zijn beentjes. Maar nu staat ie mooi op zn voetjes.
Frummels wauw en ook zo vlug al gecorrigeerd.kun je toch zien wat een smid kan betekenen.
Ingrid jeetje, ja wat moet je erop zeggen. Oneerlijk dat is het.
Verder alles even kwijt, zit op mobiel dus kan niet verder terug lezen. Zal straks even foto spammen. De bonte van vorige week is al heel wat kilo's lichter. Hij is zo leuk.
Patty: sterkte met je kiezen of beter gezegd met de pijn erna... Leuk van Chip zeg!
Patricia; leuk Faya naast Beauty
Sakvis; heerlijk zulke ritten!
Sunshinedaan; zo wennen ze er vanzelf ook aan als ze dat veel zien. Maar brave pony's wel erg fijn!
Susanne; ja heb er nog wel een paar. Zal ze later nog eens posten
Frummels; wow! Wat een mega goede verbetering zeg, echt super!
Lori; ja precies. Zou toch geen leven zijn voor een beestje. Die begrijpt dat toch niet.....
Ondanks dat ik vanmiddag de man met de hamer ben tegen gekomen ben ik wel wat rustiger in mijn hoofd. We weten nu exact wat er aan de hand is, je weet dat bepaalde dingen nu niet meer kunnen, je kan nu een nieuw plan maken etc.
Pff Ingrid wat een klap dat het nu zo definitief is.. Is de prognose van de peesblessures nog wel goed of? Ergens wel fijn dat je nu eindelijk weet wat er precies aan de hand is in zijn benen, maar wat ontzettend oneerlijk