Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Dotty schreef:dravergekkie schreef:Als een paard gericht schopt naar mij dan krijgtie er toch echt 1 terug
hier nog 1.
maar de 1e keer was funny zelf helemaal overstuur
dus dan ga ik niet staan terugschoppen als ze zelf ergens van schrok XD
&& zet haar eens op iemands anders wei met een nóg dominanter paard
xMonsterr schreef:trouwens wat wordt de titel voor deel 3 ?
toch niet weer zo'n saaie als deze.
dravergekkie schreef:Ik denk niet dat het probleem is dat Bella zich bedreigt voelt , klinkt eerder als een dominantie probleem.
FlorisSam schreef:Terug schoppen werkt vaak alleen maar averechts,shetten zijn keihard,die trekken zich daar niet veel van aan.
Lien schopte ook,kreeg een ram van de hoefsmid (mijn vorige) toen werd ze nog vervelender,roep je een keer heey,niet doen,is ze braaf en houd ze gewoon op. Als jij een bedreiging bent voor je paard werkt het niet als je hem/haar terug gaat schoppen,dan komt dat vertrouwen er dus nooit
dravergekkie schreef:FlorisSam schreef:Terug schoppen werkt vaak alleen maar averechts,shetten zijn keihard,die trekken zich daar niet veel van aan.
Lien schopte ook,kreeg een ram van de hoefsmid (mijn vorige) toen werd ze nog vervelender,roep je een keer heey,niet doen,is ze braaf en houd ze gewoon op. Als jij een bedreiging bent voor je paard werkt het niet als je hem/haar terug gaat schoppen,dan komt dat vertrouwen er dus nooit
Dus als een paard van 600 kilo jou een trap geeft roep jij nog heey niet doen![]()
Ik ben veder geen bedreiging voor mijn paarden als hun dat ook niet zijn voor mij.
En mijn paarden vertrouwen me volledig
TheJokerr schreef:wat wel zo is dat als bella vrolijk is ( fris, staart omhoog, arabiertje geval ) dan trekt ze niks van me aan en wilt ze spelen, alsof er dan een knopje omgaat ohja jij bent toch wel aardig.
maar als ik dan even later terug kom is het knopje weer terug.
tis een lieve pony hoor maar met een staal klein hartje.
--
Kailey balen! had je net zoon luxe!
--
Jitske, ik weet prima wat ik doe met bella hoor, ik schreeuw/schop/mep mijn pony's echt niet
daar ben ik juist zo op tegen.. ik ben ook respectvol, maar zij is dat niet naar mij en dat vind ik gewoon super vervelend
_Rosanna schreef:xMonsterr schreef:aaah echt poedersuiker.
wij moeten bij onze huidige stal weg.
want daar komt een nieuwe stad met huizen en dan wordt dat gesloopt.
Dat is vervelend!!!
Weet je al wat nieuws?
en hoelang heb je de tijd?