Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bij Jimmy vallen mijn beide bucasdekens groot bij de borst.
Echt heel blij mee. Hidde is niet heel breed maar ook niet heel smal. Gewoon mooi van pasvorm en soms is het gewoon even uitproberen. Bij mijn merrietje lagen ze niet mooi, bij haar lag Nika heel fijn! Verschilt echt per pony/paard.

Jennifer_S schreef:Ik heb Bink juist weer onder de 0 grams gezet de laatste dagen.
Wij hebben vandaag ons eerste wat langere tochtje buiten gemaakt. Naar het Valkenburgse Meer
[ [url=m/K2Odd3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb zo'n 2 jaar terug een heel naar ongeluk gehad met Emma en de sulky, toen alles verkocht maar nu sinds 6 maanden toch alles weer aangeschaft en weer volop begonnen. En het gaat onwijs goed, klink heel stom maar ik denk dat we dat ongeluk misschien een soort van nodig hebben gehad.
Als een soort eye opener voor beide, ze is braver als ooit te voren.
Mooie combi.
Ik ben met Boef destijds omgeslagen omdat hij aan de kletter ging doordat hij te veel spanning opbouwde (mijn fout, ik had hem overschat) en met Sjors gelukkig nog nooit... even afkloppen.
Kiekeboefje schreef:Ik wil heel graag een kunststof tuig maat shet. Welke raden jullie aan? Ik heb nu een leren ideal tuig, zwart en bruin onderlegd. Staat Hidde heel erg mooi maar ik word echt gek van het invetten. Schoonmaken is meer mijn ding, ook vind ik het leer erg stroef en ben ik gewoon wel eens toe aan wat nieuws!