Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Als ik iemand de hoofdprijs in de loterij gun, dan ben jij het wel!

hoeveel pech kan je hebben met je paard
hopelijk knapt alfie weer voldoende op voor buitenritjes maar tot die tijd heel veel sterkte
Heel veel sterkte
[AR-ITP] Lauwersoogrit voorjaar 2018 is een feit!
. Toppertje. Doel was einde van het jaar een paar winstpunten te hebben in de L, dat is wel gelukt.
)
sterkte ermee
ik heb in stap, draf en galop 100% controle maar zodra Dé Etterbal stil moet staan wanneer we van het erf af zijn gaat hij net zo lang lopen hangen en duwen op het bit om er onder uit te komen en dan ben ik hem kwijt. Tot ik bij het trainingsveldje kom dan kan hij wel stil staan. Hij gaat terug en naar voor op stem, op de weide kan hij ook halt houden, maar op de straat dus niet. Noem mij een zeikerd maar als ik weet hoe ik rijd moet hoeft hij ook niet stil te staan maar ik wil dat hij stilstaat wanneer ik vind dat hij stil moet staan. De ene x gaat het beter dan de andere keer, en als hij dan stil staat word hij uiteraard beloond.
.
iets meer geduld en ik moet gewoon een langere adem hebben... uit frustratie geschreven en soms moet ik gewoon even met mijn neus op de feiten worden gedrukt
faya vandaag naast Beauty gehad
Kleine opdonder hoort zich gewoon aan de regels te houden en drammen is verboden
.
. Ook het bit eens gepast bij de pony van zusje maar qua maat is die goed maar vind het gewoon veel te veel bit ogen in verhouding met zijn hoofdje. Zit nu vooral te denken aan de halve kneveltrens of een myler maar van het laatste lees ik dat het een vrij dun mondstuk zou hebben?

hij ziet er wat dat betreft absoluut niet ziek uit ofzo.
Sunshinedaan schreef:Wat fijn dat Faya dan naast Beauty wat vertrouwen op kan doen.
Heerlijk zo’n brave pony!
Alf is echt zo knaphij ziet er wat dat betreft absoluut niet ziek uit ofzo.
Lori, leuke pony!
Ik heb geen verstand van bitten. Zo’n halve kneveltrens lijkt me erg mooi, maar als de pony goed loopt op dit bit, zou ik het zo laten (ondanks dat het ‘veel’ bit lijkt voor zo’n fijn koppie).
Sakvis leuke foto van een hoofdloze pony
Ga je mendurance rijden?
Hier zijn de boeren alweer druk bezig op het land (ik woon tussen de akkers) en ben echt gezegend met 2 superbrave pony’s die niet omkijken van de meest grote landbouwmachines!
De wegen zijn niet zo breed en de berm soms ook nog smal, dus weinig uitwijkmogelijkheden.