[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 13:35

Sterkte Lori woensdag.

Reageer en lees zsm bij ben gisteren verhuist en heb even geen puf meer

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 14:49

Laatst trouwens gehoord dat het paard waarmee dit hele avontuur in de nacht van 3 op 4 oktober geheel onverwachts is overleden, god wat heb ik er een spijt van hem nooit heb opgezocht... maar dat was eigen keuze, had m namelijk denk ik mee terug naar huis willen nemen :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 15:32

Ik heb even een groeiverslagje gemaakt van Jorie: [EJL-ITP] Jorie zijn groei tot nu toe
Wel geinig om dat op een rijtje te zetten.

Wauw, Ayla, wat een geweldige foto's!
Hier hebben we smeltende prut nu en alles drupt xD

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:42

Jerney: lastig verhaal over het hooi en je stalbaas, is het inmiddels al opgelost?

Lillian: ik heb geen vast trainingsschema, maar ik probeer Sjors iig een keer in de week te longeren (enkele longe met touwtjes of dubbele longe) en een à twee keer in de week te dressuurmatig te mennen in de bak. Daarnaast gooi ik hem los, wandelen we, laat ik hem vrijspringen, longeer ik hem met halster, langelijnen we of mennen we buiten. Boef longeer ik een keer in de week en ik men een keer in de week met hem in de bak, dat vul ik verder ook aan met losgooien/wandelen/vrijspringen/longeren met halster/langelijnen/buiten mennen. In de zomer ben ik altijd wat fanatieker, scheelt dat ik nu wel binnen kan mennen sinds ik op de nieuwe stal sta. Ik ben wel 6 à 7 dagen op stal om te mesten, voer klaar te zetten en de pony's wat aandacht te geven.

Lobke: super dat je eerste wedstrijd met Kjani goed ging, gefeliciteerd met jullie eerste winstpunt! :D

Iris: mooi nieuw tuigje en frontriem!

Susanne Y;( ;( :*

Lori: jij ook sterkte :(:)

Patty: knappe Switch met zijn nieuwe zweetdeken!

Hier ligt al dagen sneeuw, elke avond sneeuwt het weer. Ben benieuwd hoe lang het nog blijft liggen en door sneeuwen. Ik vind het heel mooi en sleeën is leuk (als je daar tijd voor hebt tenminste), maar ze strooien hier niet alle wegen/fietspaden, wat het lastig maakt om naar mijn werk of school te komen..

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:28

Herkenbaar. Heb vrijdag 45 min gefietst om op kantoor te komen. Niet dat er veel sneeuw ligt hier, maar wel glibberig eng laagje steeds.

Was gisteren ook zo bang in auto.. had het leuke idee om naar de Oostvaardersplassen te gaan met een vriendin. Terugweg in donker in een dikke sneeuwbui op een onverlichte weg.

Max doet in maart mee met een Bixie wedstrijd op de ponyclub, ben benieuwd! :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:39

Super schattig!

Hier ligt plat gereden sneeuw en dat word ook snel glad helaas, fietsen doe ik nu helemaal niet want ik ben super lomp en val altijd :') Pak grotendeels de bus naar het werk en school en de auto van mijn ouders naar stal, waar ik vanochtend haast nog mee tegen een paal gleed :oo

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:24

Leuke foto's Ayla! Hier helaas te weinig sneeuw om te sleeen.

Moet vanavond naar het werk over de dijk, dus hoop niet dat het glad is.

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:24

Super leuke foto's Ayla! Sleeën vind ik ook zo leuk, nu helaas geen slee-geschikte pony haha.

Switch heeft een mooie deken Patty!

Leuk topic Fenna.

Super leuk en schattig Mandy,wel foto's dan hè! :o .

Ik heb alles nog gewoon gefietst, weinig keuze ook. Naar school kan wel met de trein, maar die rijden ook de helft van de tijd niet. Ben een paar keer gevallen maar still alive.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 22:56

Even afwezig, maar wel alles bijgelezen (moet nog even een bijleespost maken morgen)

Is idd opgelost nu. De eigenaar heeft een hek open gegooid waardoor ze nu hun eigen wei x2 nog er bij hebben :)

Fenna, heet jorie toevallig officieel Joris? Lijkt op een pony die ik bijna gekocht had namelijk :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 23:18

Nee, xZiva, Jorie is gewoon zijn stamboeknaam :)
Zijn volledige naam is Jorie van de Berkenheuvel.

Hier ligt nog te weinig sneeuw om te sleeën helaas.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 08:41

Zo jaloers op iedereen die kan sleeën, hier ligt helemaal niks -O- Wel vriest het licht dus ziet er allemaal wel mooi uit het landschap. Geen gladdigheid gemerkt hier.

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 11:57

Hier ligt ook echt niks van sneeuw. Morgen heb ik mijn laatste examen van hemato en onco (studeer verpleegkunde) en dan kan ik eindelijk eens wat spullen te koop zetten want ik heb zoveel dingen in nieuwstaat die ik eigenlijk amper gebruik. Ik hou altijd alles bij omdat ik denk: ooit komt dat van pas. Het loopt uit de hand nu. Even de knoop doorhakken zodat ik weer plaats heb voor mijn nieuwe spullen :D. Zal ook een foto hier plaatsen van alles voor wie interesse heeft.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:06

:(:) Lobke

Ik ken het Iris, ik kocht (koop :') ) altijd heel veel en verkoop nu letterlijk alles wat ik niet meer gebruik en wat in de weg staat.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:15

Ik probeer er ook op te letten dat ik niet zo veel troep meer aanschaf als vroeger. Geen onnodige halsters, beschermers, dekens enzovoorts. Lukt me best aardig.

Vanmorgen vroeg heeeeerlijk gereden, zo'n 15 km. Willem was wel erg fris, iets te eigenlijk, vlogen een paar weg maar alsnog wel een heel mooi ritje.

Kwamen een Shetlander fokker tegen, die vroeg of Willem een falabella was. Uh, nee. _/-\o_

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:31

Lekker ochtendritje Jelleee, mooie afstand ook.

Iris@ Ik ben benieuwd naar je spullen!

Mira@ Bedankt, gaan we nodig hebben. Gisteren foto's van 'm gemaakt nog, hopelijk er woensdag nog enkele nemen maar anders zijn dat de laatste van 'm. Ben aan het informeren om de 3de foto uit mijn profiel te laten natekenen en dan op te hangen met een vlecht van hem.

Ik koop niet zo heel veel eigenlijk, alles dat ik heb koop wordt ook effectief gebruikt over het algemeen. :) Op beurzen kom ik altijd hoofdzakelijk thuis met staaltjes en vaak zonder iets te kopen, soms wel iets maar nooit die hoeveelheden waarmee je sommige ziet buitenkomen (zakken vol) :') .

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 15:33

Tja onnodige spullen kopen. Probeer het niet maar dat lukt nog niet echt. Vooral een ernstige deken verslaving :+.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 15:45

Onnodige spullen kopen doe ik niet meer sinds ik op mezelf woon. :))

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 18:36

Te koop:
-Frontriemen maat shet/ pony, 10 euro voor de witte 37cm, blauwe 15 euro 35 cm, wit blauwe 15 euro 36 cm.
-Bandages groen maat mini 5 euro
-Bandages roze maat shet mini 6 euro
-Oornetje 5 euro maat shet
-Peesbeschermers 14 cm maat shet, 13 euro per paar
-Dekens allemaal ondermaat 110 100gr. Paars BR 25 euro 150 gr. Bruin premiere 15 euro. Vliegendeken Nika 20 euro. Dekens zijn gewassen en ingespoten met antiregenspray. Niet professioneel gedaan.
-Enkelspan leidsels cognac nieuw 20 euro. Komt van een mini shet tuig nooit gebruikt.
-Showhalster 50 euro.
-touwen 5 euro samen.

Verzending BE 6,5 euro. NL 16, 5 euro
Kleine dingen kunnen in envelop wat goedkoper is. Meerdere aankopen is korting
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 18:38

Hier zijn nog detail foto's
Afbeelding
Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 17:35

Suus, hoe is het nu met je? :(:)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 18:05

Lief dat je het vraagt Mandy! Gister was het alweer een week geleden, die week ging zó snel. Ik kreeg gister nog een lieve kaart van de kliniek, die waarschijnlijk iedereen krijgt, maar ik vond het super attent en het deed me goed.

Ik mis 'm enorm maar ik merk ook dat ik het een plekje kan geven, zeker over een poosje.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 18:11

Dat is zeker attent, kan me voorstellen dat zo'n gebaar goed voelt.
Zal idd tijd nodig hebben om het een plek te geven. Ontzettend lasting! :(:)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 18:12

Oh bedenk me nu dat vandaag voor Lori ook zover was. :( Veel sterkte!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 18:19

Ik moest idd ook even aan de pony van Lori denken, heel veel sterkte!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 18:33

Sterkte Lori..

Spullen zijn allemaal te klein voor mijn pony's Iris :P Maar ik heb ook niets nodig op het moment.