Jerney: lastig verhaal over het hooi en je stalbaas, is het inmiddels al opgelost?
Lillian: ik heb geen vast trainingsschema, maar ik probeer Sjors iig een keer in de week te longeren (enkele longe met touwtjes of dubbele longe) en een à twee keer in de week te dressuurmatig te mennen in de bak. Daarnaast gooi ik hem los, wandelen we, laat ik hem vrijspringen, longeer ik hem met halster, langelijnen we of mennen we buiten. Boef longeer ik een keer in de week en ik men een keer in de week met hem in de bak, dat vul ik verder ook aan met losgooien/wandelen/vrijspringen/longeren met halster/langelijnen/buiten mennen. In de zomer ben ik altijd wat fanatieker, scheelt dat ik nu wel binnen kan mennen sinds ik op de nieuwe stal sta. Ik ben wel 6 à 7 dagen op stal om te mesten, voer klaar te zetten en de pony's wat aandacht te geven.
Lobke: super dat je eerste wedstrijd met Kjani goed ging, gefeliciteerd met jullie eerste winstpunt! 
Iris: mooi nieuw tuigje en frontriem!
Susanne
Lori: jij ook sterkte 
Patty: knappe Switch met zijn nieuwe zweetdeken!
Hier ligt al dagen sneeuw, elke avond sneeuwt het weer. Ben benieuwd hoe lang het nog blijft liggen en door sneeuwen. Ik vind het heel mooi en sleeën is leuk (als je daar tijd voor hebt tenminste), maar ze strooien hier niet alle wegen/fietspaden, wat het lastig maakt om naar mijn werk of school te komen..