Iris_VdV schreef:Ah wat mooi die sneeuw! Helaas niks van sneeuw hier regio Gent. Enkel gladde banen.
Lillian weet niet exact hoe het tuigje noemt maar het komt van Zondag Mensport, op FB staan er foto's en uitleg van. Het is een nieuw model wel want er is vanalles aan veranderd sinds ik 3 jaar geleden een tuigje van Pfiff kocht. Vooral het leder is veel soepeler. Blij met mijn aankoop. 1 van mijn 3 frontriemen is toegekomen... eindelijk... ik dacht dat hij verloren was en inneens na een week ipv 1 dag stond hij hier, wat niet voorzien wat op track en trace code. Ben er wel heel blij mee. Deze is voor mn silver dappletje
[ [url=m/y4RKcA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moet echt eens grote uitverkoop houden in dekens, frontriemen, peesjes enzo, na de examens hou ik me daar eens mee bezig
Mooie frontriem

Ik heb wel interesse in beschermertjes, een leuk frontriempje, als je in de zelfde kleur onderleggers heb voor onder het tuig en beschermers mag je dat ook in een x aanbieden. Wil heel graag een onderleg set van ayla maar die had het nu heel druk met al dr bestellingen en school volgens mij