omg, echt niet zie je hoe die tokkelt man Ö niet gezonndddd
_Lisette
Geplaatst: 17-03-11 20:24
Hannemarie schreef:
HOi Daphne, en de rest xd ik ben chagarijnig want ik zou met mn moeder zo naar zwollywood gaan, winkelen moet ze opeens weg.
lekker eerlijk; we hadden vandaag afgesproken bij de ponyss ik maar wachten was er om 4 uur heb tot 6 uur gewacht en in de tussentijd maar ponys gepoetst wei schoongemaakt, stront geschept en hooi los gemaakt, maar je kwam maar niet nu weet ik dus waarom.
lisette, ik had gesmst, dat ik nog bij het stoomgemaal was, kwart voor 5 was ik thuis toen heb ik je gesmst dat ik niet meer mocht omdat ik ging winkelen, dat ging dus niet door maar daarna moest ik gelijk eten, dat heb ik ook gesmst!
Laatst bijgewerkt door Hannemarie op 17-03-11 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt
ik heb maar 1 smsjee gehad ! maar ik heb gewacht en ik vond het wel een beetje banketstaaf, en ik heb zelf maar met de 2 poownie beesten gewandeld . mag ik dan misschien een keer bij je verzonden berichten kijken? [a] sorrry maar ik geloof je niet anders had ik ze wel moeten hebben gekregen maarjaa dawn heeft trouwens nu zwarte benen de wintervacht heb ik er bijna al af gepoetst. ook bij misty echt cooowlieee alleen bij de buik heb ik nog wel wat laten zitten maar bij de benen en reet niet meer