blergh ik zit niet op school. ik was al niet lekker (misselijk, hoofdpijn, komt door het weer.) nou en toen werd m'n moeder boos en toen had ik er al heeelemaal geen zin in.
Hoooi Superlang niet online geweest, sorry daarvoor! Ik was heel druk de laatste 2 weken, ik heb toetsweek gehad op school enz. enz. Maar nu heb ik lekker vakantie dus kan ik weer elke dag online zijn! Ik heb in grote lijnen bijgelezen, sorry als ik over iets belangrijks heengelezen heb.
was lekker relaxed dagje op school, eerst half 11 beginnen toen les gehad tot 12uur. toen pauze, en om 1uur mochten we naar kardinge meertje zwemmen was zeer gezellig. en nu thuis.. zo maar eens achter het huis beetje zwemmen
TheJokerr
Geplaatst: 28-06-11 15:58
Hannemarie schreef:
hoi ben terug van pony;s heel boos en totaal brak wie weten wil waarom stuurt maar een pb ga douchen en mn bed in
hoihoi. ik heb zo paardrijden krijg nu al zowat een hartverzakking van de hitte maarja bij ons op school was het in de 1e pauze 32 graden in de schaduw tegen de muur o;
Maar in de stal staan ze ook te pompen zo warm is het daar nu.
Blacky
Geplaatst: 28-06-11 18:49
Jeetje, ik zit nu met een meisje op msn te praten die aan mij mijn msn vroeg. En ze heeft een shetje van onder de 1m & daar rijd zei op met haar 1.70 (?) ofzo. Ik weet niet precies hoe groot zei is en haar shet. ( als je foto's wilt zien pb me maar. ) En nou vraagt ze rij foto's van mij op blacky, en ze zegt : 'weetje wat ook leuk is? met je 2en op 1shet! dat houden ze makkelijk...