xZiva_ schreef:sakvis, een andere stal ga ik niet zoeken. heb daar al naar gezocht sinds dat ik hem kocht, en dit is de enige die op redelijke afstand is, omdat niemand in een straal van 20 km shetlanders wil.
Ik woon in een straal van 20 km om jou heen en ben door meerdere mensen op bokt benaderd dat ik mijn shet best bij hun mocht zetten, enige nadeel was dat het voor mij aan de overkant is. Wijk ligt bij de pont van Beusichem, als je wilt kan ik de PBtjes voor je opduiken? misschien als je echt geen opties meer heb dat je toch kan verhuizen.
Wij hebben meerdere hooiplekken op de het verharde stuk, zeker drie losse speciekuipen, een slowfeednet aan het hek en een slowfeeder (die te hoog is voor floor) wij kopen zelf ons hooi in 20 euro per baal, omdat floor geen baal per maand weg eet betaal ik de helft,
Floor kauwt heel langzaam en bedachtzaam, in tegenstelling tot de rest, maar heeft wel genoeg want als ik hem poets en hooi voor hem neer leg neemt die drie happen en vind hij t wel weer genoeg