IJsland staat ook hoog op mijn lijst!
Ja enorm balen dat wij die voucher hebben.
Voor april moeten we iets vergelijkbaars geboekt hebben. Nelleke welkom!
Hopelijk knapt Hidde snel weer op.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voor april moeten we iets vergelijkbaars geboekt hebben.

Gaat het weer goed inmiddels?
voor Karel Eline.. fijn dat het met Eddy wel goed gaat!
Balen van de geannuleerde vakanties maar fijn dat er nog een aantal lekker weg geweest zijn. Wij zijn in juli een weekje naar Zuid-Frankrijk geweest (camping) en dat was goed te doen, heerlijk gerelaxt. Bij terugkomst gelijk gaan klussen en verhuizen, dat was behoorlijk hectisch en niet zo goed gepland. Als klapper op de vuurpijl Sjors ook weer in de lappenmand... gelukkig sinds afgelopen weer weer lekker aan het opbouwen dus hopelijk blijft hij nu gezond. Iemand vroeg of het beter ging met bontje en de osteopaat, niet echt maar vervolgens heeft hij een aantal weken 'vakantie' gehad dus ik hoop dat het nu beter gaat als we weer hebben opgebouwd.
En een Amigo Mio vliegendeken maat 137, een mooie bruin geruite menuitrijdeken maat shet ongeveer en een sier zweetdeken maat 140 (valt een beetje raar, past ook wel op grotere pony's denk ik). 

)
& is je huis al verkocht inmiddels?
afgelopen weken vakantie gehad, weekendje naar de veluwe geweest. Afgestudeerd voor mijn Bachelor Bedrijfseconomie en druk geweest met de paarden.
1e omloop helaas een balletje en tweede omloop foutloos binnen de tijd! Dus weer 3 winstpuntjes erbij
nog 1 winstpuntje en we mogen ZZ vaardigheid
Linsey1998 schreef:Ja momenteel heb ik er 3! Met de nieuwe 5 jarige Kachina en Toliene heb ik gewoon echt een onbeschrijfelijke klik. Maar helaas met het 15 jarige paard totaal niet. Na 5 maanden ook helemaal niet mee kunnen vinden, en toen ook besloten dat paard tekoop te zetten. Maargoed daar kwam weer het e.e.a tussen. Dat wil ik uiteraard per pb wel uitleggen.
Fijn dat het beter gaat met de beestjes!
Ik had al helemaal zin in de herfst en winter dus van mij hoeft het niet zo.

Heb overigens van het weekend wat research gedaan naar officiële wedstrijdoutfit (want zo duidelijk is het reglement nou ook weer niet) en een van de (prachtige) foto's op jouw profiel was daarbij erg behulpzaam!
, ik kruip ook weer eens onder mijn meelees steen vandaan. Al schoot zelfs dat meelezen er bij in de laatste tijd
.
.