Welkom Angela! Mijn shetter heet ook Angela haha Noem mij ook maar Jitske,en niet bij mijn boktnaam
Bwegh,moet zo weer leren,heb morgen 3 proefwerken. Bio,Wiskunde en Nederlands,die oetlul van Wiskunde geeft vandaag een SO voor morgen op,idioot. Dat krijg ik nooit in mijn kop,doe ik minstens 5 dagen over....
_Lois_
Geplaatst: 27-06-11 18:02
Leerze Jitske! Ik heb morgen een nask toets, woensdag een lees/luistertoets en een bio pw. En dan npg donderdag tot 11:00 3 toetsen maken, om 16:00 diplomauitreiking broer, geen idee wat ik aan ga doen ( ) en vrijdag tot 12:30 3 toetsen maken
Ik ook eigenlijk Morgen verkort lesrooster, dan zwemloop ( ) en woensdag de eerste 3 uur vrij want er komen groep 8-ers, en dan de laaste 2 uur alleen toetsen
mijn rapport word aan mij gegeven morgen.. en dan ook boeken inleveren
_Lois_
Geplaatst: 27-06-11 18:19
Ik heb alleen volgende week maandga nog toetsen dan dinsdag walibi, dan donderdag boeken inleveren en vrijdag cijfers van alle toetsen Pas op 14 juli mijn rapport halen
hahaha wat lief Hanne. Wanneer gaat ze weer op Dawn? Ik vind haar zo lief op Dawn!
Hannemarie
Geplaatst: 27-06-11 19:43
haha, als ik mn zadeltje heb (: Dawn heeft nu toch een plek aan dr kont en Loïs is een beetje vervelend de laatste tijd .. (ze hoort van veel mensen de vraag of ze ookal naar school moet, en dan gaat ze dat ook de hele tijd aan mijn moeder vragen, en nu denkt ze dat ze alles is )
heb de proeeef maar er staat geen groeten op het begin moet dat dan ook? ben niet zon dressuur wonder
Laatst bijgewerkt door Hannemarie op 27-06-11 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt
_Lois_
Geplaatst: 27-06-11 19:44
Meestal wel volgens mij gaat je zusje dan nog niet naar school? Hoe oud is ze nu?