Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Wat gaaf dat jullie die busjes zelf verbouwen, leuke toekomst plannen zo. 

denken aan Bremen. 
 Was btw geen pretje op de bergen van Italië! 

Mandyy schreef:Het regent zo erg dat we vanmiddag onze schoenen moesten föhnen.. alles was doorweekt!
Morgen overdekt winkelen in Verona.
Per dag maar even kijken wat handig is. Als het goed is knapt het over een paar dagen op.
                                                         Mandyy schreef:Het regent zo erg dat we vanmiddag onze schoenen moesten föhnen.. alles was doorweekt!
Morgen overdekt winkelen in Verona.
Per dag maar even kijken wat handig is. Als het goed is knapt het over een paar dagen op.

ja mijn vriend en zijn vader bouwen ze om. Hebben er zo 50 gedaan nu. Lijkt sprekend op het originele en zijn de enige in NL die het zo netjes doen, gebruiken ook alleen originele onderdelen. Deze campers gaan als warme broodjes dus er zit echt leuke handel in. 
 had ik nog niet eens verteld denk ik! Dit is ook een beetje de reden dat ik er over begin, we zijn op zoek naar een huis met potentie voor een grote loods en met land. 

zet het maar niet te open en bloot.                                                         
 je huis moet wel heel netjes blijven zo, wel ideaal. Iedereen die komt kijken is serieus en komt nog een keer! Wij zijn happy  

zit je in een hotel? Geniet er nog maar van. Voor mij begint het werk weer bijna                                                         

Ons huis staat niet te koop maar zeer regelmatig vinden we wel briefjes in de brievenbus met de vraag of we het alsjeblief willen verkopen  

Ik denk zelf nu aan Luuk maar ben er nog niet helemaal uit.                                                         
 misschien Lenny ofzo? Dat klinkt zo lekker 
 Wilde eigenlijk naar Terschelling maar schijnbaar zit half Nederland daar ook want letterlijk alles was vol. Dus andere plannen gemaakt. In oktober willen we naar Schotland maar dat gelukkig nog niet geboekt. IJsland begin volgend jaar zie ik ook niet doorgaan eigenlijk.