Kiekeboefje schreef:Jaa Miranda je witje
Iemand zin in toetje?
[ [url=m/CXWsLM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hou op, ik ben vrijdag weer begonnen met m’n dieet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalNollie schreef:Hoever is het rijden ingrid..
DIe toetjes zien er heerlijk uit, ben dan ook een echte snoepkont
Heb weer leuk project 6 jarige ruin en kent niks en echt een stier met bepaalde dingen jeetje.
geschat op een cm of 1.17( word nog gemeten)
heb nu een voorhoefje op kunnen kappen de rest was niet meer te doen, achter sowieso nog niet en voor is het een stier waarbij hij voor in elkaar kruip schraapt en omhoog komt en begint te knarsen en knorren![]()
zit nog touwtje aan halster ivm vangen in de weide.
toepasselijk naam hij heet B andito oftewel B andiet
[ [url=m/n5lMVd.jpg]Afbeelding[/url] ]
lijkt hier wat raar op voorbeen te staan hij wilde net gaan lopen dus vertekend staat netjes recht op benen. en is echt modderdik!
jumpyhorse schreef:naja hier niet zo'n leuk nieuws, mijn oude witte pony heeft gaskoliek![]()
maar de dierenarts zegt dat het met om de 2 uur een kwartiertje longeren wel volledig goed moet komen, dus we blijven hopen!
(pony is al 20,5 jaartjes jong en onafscheidelijk met tientoi, dus het zou jammer zijn moest het niet meer goed komen)
jumpyhorse schreef:naja hier niet zo'n leuk nieuws, mijn oude witte pony heeft gaskoliek![]()
maar de dierenarts zegt dat het met om de 2 uur een kwartiertje longeren wel volledig goed moet komen, dus we blijven hopen!
(pony is al 20,5 jaartjes jong en onafscheidelijk met tientoi, dus het zou jammer zijn moest het niet meer goed komen)
Linsey1998 schreef:Wat grappig Toliene wordt donderdag 15, Pep en Tolien zijn dicht bij elkaar jarigMaar ook ik kan niet langs gaan, moet de hele dag werken en s'avonds naar school. Maar zo gaat het al een paar jaar
De dag erna maar een extra wortel ofzo
![]()
Ik heb zwart met bruin onderlegd, vindt ik een heel fijn tuigje van ideal. Hier geen drukplekken etc, schoftje ligt bij Toliene wel fijn.
[ [url=m/bhQtVA.png]Afbeelding[/url] ]