[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 21:24

Kiekeboefje schreef:
Jaa Miranda je witje <3

Iemand zin in toetje?
[ [url=m/CXWsLM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hou op, ik ben vrijdag weer begonnen met m’n dieet |(

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 21:29

Oehhh StalNollie die bonte :~ Als hij 10 cm kleiner was geweest stapte ik nú in de auto (met trailer) haha.

Ingrid succes morgen voor jou en Alfje! Hopelijk gauw wat duidelijkheid voor jullie. Geef hem maar een dikke knuffel van me.

IngridM

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 21:59

StalNollie; ik woon in delft en ik moet naar Wolvega dus niet naast de deur :-) (zuid Holland > Friesland)

Susanne die neemt hij zeker weten in ontvangst :-)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 22:18

Gaaf dier StalNollie!!! Vind hem echt aansprekend.

Het is bij Breed in Leek :) denk niet dat dit bij jullie in de buurt is. Is het beste wokrestaurant van NoordNL. Ik was gratis want ben jarig geweest :P

Succes Patty!! Je kan het!

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 07:05

StalNollie schreef:
Hoever is het rijden ingrid..

DIe toetjes zien er heerlijk uit, ben dan ook een echte snoepkont

Heb weer leuk project 6 jarige ruin en kent niks en echt een stier met bepaalde dingen jeetje.
geschat op een cm of 1.17( word nog gemeten)

heb nu een voorhoefje op kunnen kappen de rest was niet meer te doen, achter sowieso nog niet en voor is het een stier waarbij hij voor in elkaar kruip schraapt en omhoog komt en begint te knarsen en knorren :')
zit nog touwtje aan halster ivm vangen in de weide.
toepasselijk naam hij heet B andito oftewel B andiet
[ [url=m/n5lMVd.jpg]Afbeelding[/url] ]
lijkt hier wat raar op voorbeen te staan hij wilde net gaan lopen dus vertekend staat netjes recht op benen. en is echt modderdik!

1 cm kleiner en twee maanogen en je hebt tientoi :j

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 07:19

Idd niet in de buurt maar bij wokrestaurants hier ziet het er precies hetzelfde uit.

Ingrid, succes vandaag. Ben je er al over uit hoe je het gaat doen?

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 08:42

Leuke bonte!

Dat toetje ziet er heerlijk uit!

Ingrid Veel sterkte vandaag. Ben je er al uit of je blijft slapen?

Mensen proberen toch vaak nog wat van de prijs af te krijgen. Je vind vast een andere leuke koper voor de b pony

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 09:58

naja hier niet zo'n leuk nieuws, mijn oude witte pony heeft gaskoliek :(

maar de dierenarts zegt dat het met om de 2 uur een kwartiertje longeren wel volledig goed moet komen, dus we blijven hopen!

(pony is al 20,5 jaartjes jong en onafscheidelijk met tientoi, dus het zou jammer zijn moest het niet meer goed komen)

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 11:34

jumpyhorse schreef:

maar de dierenarts zegt dat het met om de 2 uur een kwartiertje longeren wel volledig goed moet komen, dus we blijven hopen!

(pony is al 20,5 jaartjes jong en onafscheidelijk met tientoi, dus het zou jammer zijn moest het niet meer goed komen)

Sterkte met hem

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 12:10

jumpy hoe is het nu met je paardje?

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 12:13

@Patricia, zo denk ik er ook over de juiste mensen komen wel. Mensen die wel 100% achterstaan en hem dan niet compleet afkraken in de hoop er nog 200euro extra vanaf te krijgen. Vooral ook omdat iedere euro hier in de dieren gaat.

@Jumpyhorse, hoe gaat het?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 12:56

jumpyhorse schreef:

Sterkte met je pony, hopelijk gaat het nu al ietsje beter?

Ingrid: veel succes!

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 13:00

sterkte met je pony Jumpyhorse

als er nou eerlijk werd onderhandeld kan je er altijd nog voor open staan, maar om het over de rug van de pony doen is het gewoon niet eerlijk.

Ingrid veel succes in Wolvega, spannend hoor... zeker als je zo'n eind moet rijden, is niet niks.
Ik duim heel heel heel heel heel hard voor jullie :j

Jenny oehh zie ik nou spekkoek <3 <3 jamjamjam

kym alvast gefeliciteerd met Pep zijn 3e verjaardag! wat ga je hem voor zijn verjaardag geven? een HCA? :p

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 13:03

Thanks Lilian! Voel me wel een beetje een ontaarde ponymoeder, want zaterdag wordt hij 3 maar zijn wij een dagje weg :')
Een HCA mocht ik willen, haha. Afhankelijk van de hoogte mijn bonus denk ik dat het een tuig wordt! En wat lekkers natuurlijk. :9

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 13:17

ook leuk *D weet je al welk tuig het word

Denk dat het ponykind het niet erg vind dat je een dagje weg bent met zijn verjaardag hoor ;) heb Floor ook nog nooit horen klagen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 13:22

Ben er nog niet helemaal uit, maar ik heb er wel al twee op het oog! :) Twijfel alleen nog tussen helemaal bruin, of zwart en bruin/cognac onderlegd.

En ach, ik rij smorgens even langs voor een aai over zijn bol en dan gaan we lekker een dagje weg. Volgens mij vindt hij het wel lekker rustig als ik soms een dagje oversla, haha.

Edit; niet dat ik Pep nu meteen voor de wagen gooi -in tegendeel- maar heeft iemand hier ervaring met het laten beleren van een pony rondom Den Haag/Wassenaar? Liefst iemand die op locatie komt.. :)

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 13:34

Wat grappig Toliene wordt donderdag 15, Pep en Tolien zijn dicht bij elkaar jarig :o Maar ook ik kan niet langs gaan, moet de hele dag werken en s'avonds naar school. Maar zo gaat het al een paar jaar := De dag erna maar een extra wortel ofzo :')

Ik heb zwart met bruin onderlegd, vindt ik een heel fijn tuigje van ideal. Hier geen drukplekken etc, schoftje ligt bij Toliene wel fijn.

Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 13:41

Oh wat leuk, zo vlak na elkaar jarig :D Mijn bijrijdpaard was de 14e jarig, hij is 14 jaar geworden.
Dat vind ik een mooi tuig, wat jij hebt! Lees daar veel goede dingen over ook.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 13:48

het gaat al veel beter met mijn oudje. :)
even voor de duidelijkheid; het gaat niet om de bonte pony die jullie onlangs zagen, maar om zijn beste vriend

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 15:21

Dat zeker gewoon vertellen dat je budget eigenlijk maar x was en dan vragen of het niet kan, prima maar niet door een dier af te kraken.

@Jumpyhorse, dacht wel dat het over een andere ging. Veel succes nog!

Hier Rio net nog even wat bijgewerkt, die voelt zich duidelijk goed was aan het rondshowen met mijn jaarling. Staart in de lucht en gaan :') .

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 19:45

Susanne schreef:
Oehhh StalNollie die bonte :~ Als hij 10 cm kleiner was geweest stapte ik nú in de auto (met trailer) haha.

Ingrid succes morgen voor jou en Alfje! Hopelijk gauw wat duidelijkheid voor jullie. Geef hem maar een dikke knuffel van me.

Net Gemeten op 1.13.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 19:52

@Frummels je kunt m ook moeilijk voor de wagen gooien zonder tuig. Lijkt me inderdaad handiger andersom, eerst tuig dan een wagen. Hier heb ik vandaag desondanks dat ik twee keer had overgegeven vanochtend even gefietst met Jorie. Ik dacht dat ie wel fris zou zijn, maar hij was echt al braaf. Had ik niet verwacht van een jonkie zoals hij. Ik had iets meer stuiterbal verwacht _O-

Wat een joekel zeg stalnollie :j
Laatst bijgewerkt door Jorex op 17-04-18 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Elliottt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 19:53

Linsey1998 schreef:
Wat grappig Toliene wordt donderdag 15, Pep en Tolien zijn dicht bij elkaar jarig :o Maar ook ik kan niet langs gaan, moet de hele dag werken en s'avonds naar school. Maar zo gaat het al een paar jaar := De dag erna maar een extra wortel ofzo :')

Ik heb zwart met bruin onderlegd, vindt ik een heel fijn tuigje van ideal. Hier geen drukplekken etc, schoftje ligt bij Toliene wel fijn.

[ [url=m/bhQtVA.png]Afbeelding[/url] ]

Wauw! Echt een heel gaaf tuigje! Springt er echt uit! <3

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 20:20

@fenna: hij gaat sowieso voorlopig nog niet voor de wagen hoor. Ik vind met net 3 beleren echt te vroeg. Misschien later dit jaar, maar hij moet eerst nog heel veel andere dingen goed onder de knie krijgen. En ik heb geen haast :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 21:41

Zo ik ben weer thuis. Heenweg was 3 uur met trailer. Terugweg zonder trailer ook maar dat door files....

Morgen kan ik er niet bij zijn. Hij wordt halverwege middag gedaan en je mag er pas bij als hij weer in zijn box staat. Wordt achter in de middag. Maar je mag maar tot 18 uur er zijn. Dus dat wordt m niet.

Zwart met bruin onderlegd is mooi!