hoihoi Leuke foto's voorbij zien komen. Kailey: echt zo stoer !!
hier mijn doggie van vanmiddag
_Kimo_
Geplaatst: 26-06-11 23:34
Heeey shetters
Ik kom even binnenvallen hier.. (als dat mag ) Zit al jaren op bokt, en zie dit topic nu pas! Slechte zaak.. Ik zal me even voorstellen, ik ben Angela, 22 jaar en sinds een jaar, 1 maand en 8 dagen (maar verder hou ik het niet echt bij.. ) in het bezit van een geweldige 5 jarige shetruin!
Wat info over deze knappe man!
* Naam: Kimo * Leeftijd: 5 jaar * Geslacht: Ruin * Stokmaat: Rond de 0.95cm * Onze bezigheden: Veel! Want we vinden het allebei saai om 2 dagen hetzelfde te doen.. Wij houden ons bezig met: Werken aan de dubbele longe:
Springen:
Dressuur aan de lange teugel:
Kleine nichtjes over hun paardenangst heen helpen
Vrijheidsdressuur:
En ook wandelen en gewoon longeren
Laatst zijn we voor het eerst een weekend weg geweest, en daar hebben we beiden erg van genoten! Hoop dit in de toekomst vaker te kunnen doen!
Helaas heb ik een kleine verslaving.. Voor een pony die niet eens bereden wordt, heeft hij belachelijk veel spullen! Zo ook, longeersetjes.. We hebben een blauw setje.. Een mooie paarse (incl paarse dubbele longe..) En een rode is onderweg!
hallo sorry dat ik binnenval maar weet iemand hoe ik dat topic kan vinden van het beeldbewerking?>?? om bewegende avatar te maken>???? alvast dank je wel..
ladylisa
Geplaatst: 27-06-11 09:56
Ik moet nog 2 weken naar school..
Blacky
Geplaatst: 27-06-11 11:00
Hoiheey.
Welkom Angela! Leuke nog een zwarte shet. & wat een leuke setjes. Ik wist niet dat zwart bij paars paste, maar dat staat juist super stoer!
Edit : trouwens noem me maar kailey en niet bij mijn bokt-naam.
Blacky
Geplaatst: 27-06-11 11:02
Trouwens sinds gisteren ben ik echt verslaafd geworden aan VD, ik wil black nu alleen maar meer en meer leren.