Nog 7 dagen voor uitgerekende datum van onze shet spannend want er is weinig te zien dan alleen een dikke buik.. al kun je nu wel merken dat ze er een beetje klaar mee is.
Ik ben ook op equiday geweest met vriendin Heb van die handschoenen gekocht waarmee je je paard helemaal kan poetsen. Heb ze gelijk geprobeerd thuis en vind ze ideaal! Paarden vinden het lekker en haren haal je er makkelijk mee vanaf
Wat lief dat veulen
Lori
Geplaatst: 15-04-18 09:04
Die handschoenen verkopen ze ook op wish en eBay en dergelijke.
Hier gisteren wel Ermelo gepasseerd maar helaas niet om te stoppen. Was met een vriendin mee die naar paarden ging kijken bij Rotterdam en Coevorden. Eerste panikeerde precies in draf en had compleet geen stuur, andere een jaarling dus viel weinig over te zeggen.
Wie gaat er naar paard en koets?
Mandyy
Geplaatst: 15-04-18 09:09
Lief veulen!
Hoe vond je Equiday verder?
Zamora
Geplaatst: 15-04-18 09:29
Oh meen je zal eens kijken. Trok thuis gelijk en stuk klittenband stukje los
Vonden beide de lezingen en clinics die we gezien hebben vrij basis helaas. Veel dezelfde stands ook. Ben er jaren geleden keer geweest mer iemand mee op de stand maar heb toen niks meegekregen van de rest maar een volgende keer gaan we niet weer.
Huh sta jij in heemskerk dan? Vet toevallig! Ik zei al tegen de eigenaar van max dat je zondags het duin niet in mag met een aanspanning he https://www.pwn.nl/ruiterinformatie
Volgensmij kennen de meeste de regels niet tot je de boete krijgt
Linsey; wat onwijs jammer van Bink zeg! Zeker omdat hij nog zo jong is. Maar beter maar voorzichtig zijn ermee....
Lori; wat een schatje!
Patricia; mooi dat je dat zo kunt doen met gedragsdeskundigen! Hoop dat het weer goedkomt!
Mirriej; dat is ook zonde inderdaad! Tja, meestal doen ze alles maar braaf voor ons maar soms......
Patty; gaaf zeg!!
Jumpyhorse lekker gemend in de bak
StalNollie; wat een schatje!
Laura; heerlijk zeg gelijk het bos in!
Manddy; max zo heerlijk aan het genieten hahahah
En Kiekeboefje; gewoon lekker op de rem 'ik ga niet meer' hahahaha
Patricia_86
Geplaatst: 16-04-18 08:56
Kiekeboefje schreef:
Merrie? [ [url=m/iCUPPg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha dat koppie
Linsey1998
Geplaatst: 16-04-18 13:48
Hahha Donja
Ik zit te twijfelen om zometeen de dekens helemaal eraf te halen, wordt lekker weer en in de nacht staan ze gewoon op stal. Staan nu beide met een 0 grams regendekentje... Wat hebben jullie op? Of staan ze al bloot?