Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iris_VdV schreef:Merken jullie veel verschil bij jullie pony's als de osteopaat is langsgeweest? Ik overweeg om ook eens eentje te laten komen. Wat is de prijs gemiddeld?
Ging erg fijn, we zijn nu Z startgerichtigd (al blijf ik nog even in de M rijden).
soms stoeit ie wat met een van de tinkers maar heel onschuldig allemaal.
Daar hebben ze goeie tandartsen zitten, voor een checkup ben ik incl consult iets van 36.50 kwijt en voor een behandeling 175 incl consult vind ik nog enigzinds meevallen. ze zijn wel eens geweest voor mijn oude bijrijdpaard en die had echt een slecht gebit (kiezen schots en scheef) en die zijn wel echt netjes te werk gegaan. en voor floor doe ik alles, eet liever droog brood dan dat hij iets mankeert 

) zelfs een klein stukje in een rustig handgalopje
super trots op de kleine man en leuk dat ie t vond
mooie manier om onbelast zijn conditie te trainen, hij heeft toen hij de link legde met rustig blijven draven op mijn stem hele stukken lang-laag gelopen, netjes sporend ruim overstappend op z'n voorbenen.

.
. 
voor Cup

ben nu al bezig met stage inhalen en de examens staan voor de deur, zoals het er nu naar uitziet ga ik gewoon mijn bachelor kunnen halen samen met alle anderen.
Net even gestopt in Friesland om oliebollen te kopen, ik versta die mensen dus echt niet dat gebrabbel 

. Ze hadden gelukkig al hooi gehad juist 1 die erg gestresseerd was even gekriebeld ermee en 'm wat gegeven om te knabbelen nog. Hoop dat ze snel stoppen je ziet hier zelfs niks van de mist... pure verspilling.