Yinka schreef:@ karoliena Ik ben absoluut niet met jou eens.
Macho is echt wel wat meer waard dan 100 euro, en snuit ook dan 150 euro. ben erg benieuwt waarom je zo weining er zou voor willen geven.
Je hoeft het ook niet met me eens te zijn. Wil je best uitleg geven hoor.
Macho is een ruin dus voor mij al niet intressant en daarnaast heb ik persoonlijke redenen waarom ik hem nooit zou willen kopen, die wil ik best via PB geven.
Snuitje is een ruin zonder papier en heb ik alleen zo hoog getaxeerd omdat het een schimmeltje is. Ik zou niks met hem kunnen, ik kan niet naar keuringen niks ver, dus voor mij zou hij niet intressant zijn.
Iedereen taxeerd naar wat diegene zelf er voor zou geven, dus ik doe dat ook, mee zijn ze voor mij gewoon niet waard. Iedereen vind andere dingen een pony belangrijk vandaar dat de taxatis ook soms zo ver uit elkaar liggen, als je het niet leuk vind meot je ze ook neit laten taxeren.
Mijn hengst is ook een aantal keren heel laag getaxeerd, veel minder dan dat hij waard is maar die mensen zullen dus wel iets anders in een pony belangrijk vinden dan ik dus daar ga ik em neit druk om maken zo zit eht gewoon in elkaar.