[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ymor

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 19:37

Wat erg Ingrid! Ik vind het ook echt niet kunnen. Maar ja niks aan te doen.

Leuk Patricia!!!

Het witte spook is vandaag 7 jaar geworden!
Afbeelding

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 19:51

Nou zeg, Ingrid, dat is echt slordig! Zonde van de benzine, kan je morgen weer... :\

Leuke foto's Patricia, ziet er gezellig uit!

Gefeliciteerd Ymor, met de boef!

Vandaag was Kylie een jaar van mij :D
Zie hier het verschil, en het is trouwens echt hetzelfde boefje :+
Stippen op zijn koppie, vorig jaar was ze bijna zwart nu bruin... Bijzondere appie... :#
Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 19:58

Knappe Chayton! Gefeliciteerd!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 20:00

sorry ik doe ff geen bijleespost ik heb er echt ff t fut niet voor

ingrid wat een groffe fout zeg van de arts.

romy gefeliciteerd met het witte spook.

nanna wat veranderen ze een hoop he in een jaar.

hier gaat alles echt niet lekker mijn vader gaat heel slecht, en ook met mijn moeder gaat niet lekker die heeft last van een depressie.
milk heeft een flinke wormen besmetting en nog wat meer rot dingen.
maar we gaan wel mee doen met de smr wedstrijddag 10 juni :')

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 20:12

nanne02 schreef:
Nou zeg, Ingrid, dat is echt slordig! Zonde van de benzine, kan je morgen weer... :\

Leuke foto's Patricia, ziet er gezellig uit!

Gefeliciteerd Ymor, met de boef!

Vandaag was Kylie een jaar van mij :D
Zie hier het verschil, en het is trouwens echt hetzelfde boefje :+
Stippen op zijn koppie, vorig jaar was ze bijna zwart nu bruin... Bijzondere appie... :#
[ [url=m/Tc8zOQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

wat een toverbal!

Gefelciteerd met Clayton!

Balen Nathalie! Hopelijk gaat alles snel weer wat beter. Wat heeft je vader?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 20:45

Patricia: was paard van stal genoot.
Luxe hoor die binnenbak met die regen van vanmiddag!

Gefeliciteerd met je spookje Romy, leuke foto's!!

Nanne wat een verschil zeg! Dat is altijd zo grappig lijken echt net andere paarden :-)

Sterke voor Nathalietje! Vervelend allemaal.

Ja was fijn foutje van de arts. Kost toch 45 euro aan benzine. Maar ze zou nu gratis behandelen ook fijn.
Nu over 2 weken nieuwe poging :-)

Morgen de tandarts voor Alf. Hoop dat ze nu het röntgen apparaat wel bij zich hebben, waren ze verleden keer "vergeten" hmmmm. Heb er vanmiddag nog extra sms aan gewaagd.
Vanaf dat ik hem heb heeft hij al een bult onder zijn kaak al voelde ik hem paar weken terug niet meer zo goed. Omdat hij nog volop aan het wisselen was heeft tandarts het zo gelaten maar nu wilden ze er toch even foto van maken om te kijken of die kies er misschien uit moet. Hoop van niet.....voor alf niet maar ook voor mijn portemonnee niet hahaha.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 20:51

Oei ben benieuwd morgen bij de tandarts!

Haha Romy, die foto's. Geweldig.

Jimmy vanmiddag, hij voelt zich weer kiplekker.
Hoe vinden jullie hem eruit zien?

Afbeelding

Afbeelding

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 21:01

Nou ik zou hem zo kopen wat een gave pony!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 21:02

IngridM schreef:
Nou ik zou hem zo kopen wat een gave pony!

Voor geen goud dat hij meer weg gaat <3 Hij is zo enorm leuk!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 21:06

Hahaha heel goed :-)
Ik kan en wil ook geen 2e hebben maar dat neemt niet weg dat hij echt super gaaf is!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 21:08

Dat koppie <3 Ik vind hem netjes op gewicht! Hoe groot is hij?

Alf naar de tandarts. Ze vreten geld hè af en toe :=

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 21:13

Susanne schreef:
Dat koppie <3 Ik vind hem netjes op gewicht! Hoe groot is hij?

Alf naar de tandarts. Ze vreten geld hè af en toe :=

Ik schat hem rond de 93 cm :)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 21:15

Hij ziet er goed uit Mirriejj! <3

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 21:23

patries mijn vader heeft een acute amandel ontsteking opgelopen, en hij is al een tijdje niet in orde verder.
en alf naar de tandarts leuk he kost altijd hoop geld paarden houden.
mirriej hij ziet er top uit zeg knapperd.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 21:25

Over dat geld vreten heeft Susanne wel gelijk. Jeetje wat heb ik mij daar aan verkeken zeg haha :')

Ik ben ook nog een beetje aan het spelen met hoeveel hooi ik nu per maand nodig heb .Ze eten nu met zijn 2tjes, cpony en jimmy nu ongeveer 3 kwart kleine baal per dag op.
Dan nog de seniores priores, pulp, vitaminekorrel, sportbrok, poedertjes etc :')

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 21:30

Oeps wat een fout van die arts ja. Zonde van de benzine !

Ingrid. Succes
Morgen bij de tandarts voor alf. Hopelijk hoeft die kies er jiet uit !

Mirriejj wat een gave pony !

Vandaag lekker in de bak getraind met gigant. Hard gewerkt aanbond huiswerk. De ene kant had ik m snel naar Mn zin. Maar de andere kant daar in tegen .... afijn morgen trainen we weer verder :) Afbeelding

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 21:35

heerlijk zo een grote bak om lekker in rond te crossen -O- ik wil ook....

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 22:15

Nathalie sterkte!

Alf, ook alvast voor de tandarts!

Romy, gefeliciteerd! :):)

Zag een knappe pony met hele lange manen, gaaf!

Max had vanavond een steen in z'n hoef. Kreeg het er met geen mogelijkheid uit. Staleigenaar heeft hem eruit gesneden.
Steigeren dat hij deed toen we eraan kwamen. :oo Verder geen last van nu ie eruit is. :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 22:57

Ik heb alles snel wat bijgelezen maar hoop terug wat meer mee te volgen, wel hele leuke foto's zien passeren en wat een mooie manen hierboven <3 .

Hier heb ik sinds zaterdag Finn 2jaar, wat gaat het snel en Oreo is maandag verhuisd. De afspraak is als het niet gaat hij terugkomt. Doet toch raar hoor, hem helemaal zien veranderen hier van een onzekere pony die amper wat kende naar een pony die ik in handen van mijn zusje kon geven.

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 23:09

Ymor schreef:
mirriejj schreef:
Oh wat heerlijk over het strand zeg!
Willem heeft volgens mij ook wel de lente in zijn koppie of niet?

Hebben jullie misschien nog tips voor mij? Jimmy staat nu 3 weken hier, ze zijn van 2 keer per dag kuil naar onbeperkt hooi gegaan. Zijn mest is daardoor weer perfect geworden. Hij krijgt daarnaast iedere dag vitalbix met 30ml lijnzaadolie en daarnaast nog smorgens wat slobber met wat luzerne.

Nu is hij in die 3 weken ook weer meer gaan werken en hij is daar door toch wel wat afgevallen . Ribben zijn nu voelbaar maar niet zichtbaar, maar zijn ruggengraat komt er nu iets op te liggen.
Morgen komt er sportbrok binnen, die gaat hij krijgen. Maar moet ik daar meer aan doen, of komt dit ook wel goed als hij meer spieren krijgt?

Sil heeft ook de neiging mager te worden. Nu krijgen ze sinds kort bietenpulp. Is gewoon een ruwvoer en ze blijven er super door op gewicht! En ze vinden het heel lekker!!

mirriejj schreef:
Dankjewel voor de tips, dan klopte mijn gevoel.

Gisteren heb ik vlas in de schuilstal gedaan, Jimmy nam er toen een hapje van en ik zei nog tegen mijn vriendin dat ik even op moest letten, voordat hij hele happen neemt en koliek krijgt.
Ga ik ze vanmorgen voeren, dan krijgen ze altijd wat slobber met vitalbix. Hij heeft de vitalbix eraf gegeten en stopte toen met eten. Ik was net de wei aan het uitmesten dus even in de gaten gehouden. Kort erna ging hij rollen, dus meteen maar even aan de hand genomen en gelopen, hij heeft namelijk eerder een keer koliek gehad na het eten van vitalbix.
4 keer gemest met lopen, en na een half uurtje trok het weer weg, gelukkig meteen herkent en actie ondernomen. Nu staat hij weer lekker te knabbelen aan het hooi.

Ik vind het wel toevallig dat dit 2 keer is na het eten van die vitalbix.

Eng zeg! Als je geen goed gevoel bij het voer hebt zou ik het niet meer geven.

ElineGC schreef:
Ik lees elke dag wel mee in het topic, ben alleen niet zo actief met reageren. Ik zal even een update doen vanaf pagina 41!
mirriejj, wat een leuke pony! mooie deken ook, waar heb je die gekocht? Ik heb geen ervaring met maagzweren helaas.
ingridM, Leuk voor Alf dat hij weer nieuwe vrienden heeft
Sakvis, Wat zullen jouw pony's een conditie hebben! Het lijkt me heerlijk om zo lang weg te kunnen gaan met de pony
testebeest, wat goed van je eerste les. Gaat het nu wat beter met jou en mil?
Linda_gigant, wat leuk dat hij nu al 3 jaar bij je is
Susanne, Die volte lijkt mij ook lastig. en wat leuk zo op het strand, ik ben jaloers :Y)
patty14, gelukkig gaat het nu beter! en wat een leuke foto's van het springen en het staat wel sportief die sportcoupe
patricia_86, wat stom dat je bent weggestuurd. en een stoere tattoo 8-)
lillian__ , Ik woon nog thuis en heb dus geen vaste uitgaven. Alles van mijn betaalrekening gaat gewoon zo snel mogelijk door naar de spaarrekening. Wil ik iets groots kopen dan denk ik daar wel 100 x over na maar als ik het echt wil doe ik dat wel. Ik heb dus geen speciale rekening voor Eddy. Ik ben zelf 17 en volg een BBL opleiding in de horeca. Ik verdien dus niet zo veel.
Claudiadvx, heb jij ook niet op paard en koets gereden? volgens mij herken ik je paardje met tuig.

Ik heb zoveel mogelijk gereageerd :D

Ik heb deze week een best gekke week gehad met Eddy. Ik wordt er gek van om steeds afhankelijk te zijn van anderen met een buitenrit en dan wil ik zo af en toe wel eens een klein rondje alleen maken. Dat rondje is denk ik 4,5 km. Hij is één keer eerder geschrokken toen ik alleen reed dat rondje. Dat kwam toen omdat er 3 keffende hondjes achter ons aan renden. Dat stuk was gelukkig op een dijk. Daarna een hele tijd niet meer alleen gereden en nu dus afgelopen dinsdag weer alleen hetzelfde rondje. Meneer had even haast, volgens mij schrok hij niet echt ergens van maar hij ging er wel van door. Voorlopig dus maar weer niet alleen gaan! Toen woensdag op eigen terrein wat gereden en toen kwam er ook nog een fotograaf langs die wat mooie plaatjes leverde <3 <3 . Gisteren kwam mijn (soort van) instructeur langs en hebben we nog even getraind met Eddy. Hij liep zo fijn.. Ook nog even langs het stuk gereden waar hij was geschrokken en er is gelukkig geen angst op dat punt!

[ [url=m/cPTzjK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gvzyyz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gsJCJm.jpg]Afbeelding[/url] ]

We willen ook mee gaan doen aan de SMR wedstrijddag, gewoon voor de ervaring en voor de leuk. We zijn nog nooit op wedstrijd geweest, laat staan op een andere locatie mennen waar we heen moeten met de trailer. Spannend dus!

Ik zou dan wek eerst even oefenen op vreemd terrein. En ik weet niet of hij gewend is om met andere paarden te lopen? Even voorbereiden op zo'n evenement.

Ga ik ook nog wel even doen, een keer met hem naar de veluwe gaan! We rijden ontzettend veel buiten met onze andere paarden maar daar staat hij ook elke dag mee in stal en wei. Paard van de buurvrouw gaat soms ook mee, loopt hij ook goed mee. Ik ga ook nog een keer achter een andere aanspanning aan rijden.

Youri123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 10:15

Ik ga tijdelijk uit dit topic. Ik kom terug als ik minder huiswerk heb en het beter gaat met Arie. Het word blijkbaar niet geacepteerd als ik nu even een bijlees post maak. Als ik tijd heb. En dat dan helaas niet op alles is. Maar mijn prioriteiten liggen ergens anders. Dan reageren op dit topic

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 10:24

Ik mis iets denk ik :') Maar prima.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 11:39

ik geloof ik ook? waar staat dat het niet geaccepteerd wordt?

Youri123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 12:31

Als ik iets plaats over Arie. Word er daarna door niemand op gereageerd.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 13:18

Youri123 schreef:
Als ik iets plaats over Arie. Word er daarna door niemand op gereageerd.

Excuses dat je je zo voelt, maar als ik teruglees word er toch uitgebreid op ingegaan. Dus je reactie snap ik niet zo goed.

Ik hoop dat Arie zich snel weer goed voelt!