Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shetclub87 schreef:zal vast wel een leuke sfeer hangen toch?!i
Tosadog schreef:Idd Adinda, gruwelijk...je moet je al weken voorbereiden op wat je daar eventueel allemaal te wachten staat...![]()
Overigens, ik hoorde laatst wel een komisch verhaal (nouja als je het zelf overkomt is het minder komisch) van iemand die nieuwe rode of roze hoods had gekocht, dag voor de keuring paardjes gewassen en hoods aangetrokken..toen de volgende ochtend de hoods afgingen had een lichtgekleurd paardje een roze hals en hoofd
die krengen hadden afgegeven, kennelijk omdat ze nieuw waren..echt, ik lag in een deuk dat ik het hoorde maar op zo'n moment kun je wel janken!
Zie dat maar weg te krijgen...
randalinpony schreef:Shetclub87 schreef:zal vast wel een leuke sfeer hangen toch?!i
Nee joh! Hoe kom je daar nou bij? Haat, nijd, roddel en achterklap, rechtszaken, mensen die stiekum andermans ponys paars overspuiten op de trailer net voor ze in de ring moeten.... Vechtpartijtjes in het publiek, juryleden die onder zware ME-bescherming hun werk proberen te doen vanuit gepantserde hokjes... En ai ai ai bij de kampioenskeuring komt het vaak tot een ware veldslag.
Ja, ja, als mensen hier schrijven hoe spannend ze het altijd weer vinden, zon HK, dan weet je nu genoeg.