Wat komen er hier weer leuke plaatjes voorbij en die opmerkingen over dat grote hoofd is herkenbaar, heb er nu ook een met een 'beste' kop. Ben alleen nog aan het ontdekken of daar wel veel hersenen inzitten. Tot nu toe pakt ze alles goed op. Helaas van haar nog geen foto's erbij. Nog even geduld, hoop dat ik maart een vriendin(de fotograaf) weer langs komt
Dus maar even in de oude doos gekropen Wat mooi wit is, moet mooi wit blijven, behalve als je Pebbles heet Die ogen die recht de camera in kijken en je zeggen, probeer dat maar eens schoon te krijgen... grrrrrrrr
Flip bokte altijd uit zichzelf wanneer hij héél gemotiveerd was en wanneer ik opeens een hele snelle beweging maakte. Toen heb ik dit op een duidelijk lichaams-en stemcommando gezet, een paar keer flink gerend en rare bewegingen gemaakt, en toen leerde hij het! Hier nog een filmpje die ik toendertijd speciaal voor op bokt gemaakt had:
En nee paard is niet oververbouwd, ik kan gewoon geen foto's maken
Drunten1999
Geplaatst: 20-02-11 16:24
Hahaha Cobelens, hersenen zullen er zeker in zitten. Soms denk ik weleens dat shetjes te veel hersenen hebben, veel te slim die beestjes.....
Hierbij foto's van mijn slimpie...
Hier was ze nog mooi schoon maar na de longeersessie was ze echt vies omdat mevrouw liever ging liggen rollen dan lopen, pfffff...
Als je een shet hebt moet ook een portie humor hebben!
Chezshir77
Geplaatst: 20-02-11 20:00
Ik heb genoten van al jullie fotos! als jong meisje heb ik ook shetlanders verzorgd. Inmiddels zelf een dochter van 7 jaar, die ook begonnen is! Ze rijd op de manege en heeft sinds kort een verzorgpony! Zelf hoop ik een stukje land te vinden op den duur om zelf een grote shet te kunnen houden, want zoals je ziet, ze is nogal lang (gelukkkig wel licht van gewicht)
Dit is Kevin de stoerste kanjer van nederland!! Had nog nooit iemand opgezeten, maar ze kon er zo opstappen en hij vond het best!
Wat een lekkere bossen manen zie ik hier voor bij komen! & Ik vind harry zó leuk als ie zo geschoren is Ik heb een zwak voor hem & ik bewonder z'n foto's dan ook altijd heel stil
Ik heb het pennymeisje in me los laten gaan op Twink Hij heeft nog niet zulke lange manen als de shetten hiervoor, máááár we zijn aan het sparen!
& nee, dat zijn niet Twinky z'n manen, dat is mijn bos 'manen'