Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalNollie schreef:weet ik, maar er zijn niet veel afstammelingen van limbo meer en veel mensen willen er toch een.. ga maar ns rondvragen bij de franse springerskiekeboefje sterkte en gecondoleerd.
Hier gisteren ook crematie gehad van de broer van mijn opa. ( hadden laatste 5 jaar niet echt contact meer ) zijn vrouw is vorig jaar aug overleden.
vind het altijd bijzonder als oudere mensen vlak naar elkaar sterven. toch een teken van het samen willen zijn.
jumpy jammer maar als het niet mag, mag het niet. maar qua afstammelingen valt het toch wel redelijk mee qua kneitergoed ?sorry uit nieuwsgierigheid
limbo = concorde?
Linsey1998 schreef:Gelukkig viel het mee Ingrid!
Nee Bink is met pensioen sinds het menongeluk of nouja we zijn nog enkele maanden bezig geweest, maar hij is zo enorm angstig. Dat hij voorlopig met pensioen is. We wandelen en poetsen nu nog veel. Over een paar jaar wil ik het nog wel een keer proberen, maar voor nu gaat dat hem eventjes niet worden
mirriejj schreef:Ja echt rot is dat he.... Als ze eenmaalde angst hebben...Ja erg vervelend is zo een angst. Hier rijd ik altijd met honden dus ze hebben daar gelukkig geen angst voor. Balen als het door het toedoen van andere zo mis loopt.
Ik merk wel dat de angst voor de sulky er veel sneller in zit. Wij hebben dat hier een paar jaar terug gehad. De pony liep bij ons al minimaal 5 jaar voor een 4wieler, ik kocht toen mijn HCA en ik heb er geen seconde bij nagedacht dat dat voor de pony anders aanvoelde. Hij heeft toen 1 bokje gegeven, niet eens hard, maar hij liet zich daarna met geen mogelijkheid meer inspannen.
Ik ben daar nog maanden mee bezig geweest om het vanaf 0 weer op te bouwen, maar helaas.