Iris_VdV schreef:Fijne feestdagen iedereen! Tussen het studeren door heb ik al mijn dekens eens gewassen, 18 dekens voor 2 minipaardjes, straks heb ik meer dekens dan halsters het ergste is dat ik ze allemaal gebruik ook met al die modder hier in de winter.
[ [url=m/vu4pzy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een partij voor twee van die kleine boefjes! 
Leuke deken mowgli! Waar heb je die vandaan?
sterkte claudia 6,5 week is nie niks... 
Pfff floor gooit steeds zn tong over het bit.
Met de kerstrit werd die met een ongebroken trens gemend maar hij was volgens oud stalgenootje al erg hangerig en wou alleen maar hardhardhard. De avond ervoor had ik hem nog even aan het werk gezet, was die ook pittig maar niks aan de hand. De dinsdag hem met die ongebroken stang aan de dubbele longe gezet even en daarna aan de lange lijnen aan de longe niks aan de lange lijnen gewoon twee keer. Gister hem aan de lange lijnen met enkel gebroken bit gelangelijnt, deed die t 1x. Ben voor de winter wel van een lage neusriem naar een hoge zonder sperriem overgestapt en ben in de aanloop naar de winter op een ongebroken overgestapt.
kan zn kaken over elkaar heen knarsen hij ondergaat t alsof ik het iedere dag doe, hij maakt geen proppen, als ik voorzichtig in zn wangen voel, voel ik niks, op zn lagen voel ik ook niks, in zn mondhoeken zitten geen bultjes of wondjes. Maar tis ook echt alleen als die heet word, met name voor de sulky of de lange lijnen.... aan de longe doet ie t niet, aan de fiets doet ie t niet, als zn verzorgmeisjes komen rijden doe ie t alleen bij de oudste, de jongste pakt al wel op maar durft nog niet zo veel... toch maar de tandarts erbij om gebitsgezemel uit te sluiten.
Puur uit interesse waar doen jullie mee mennen? En gebruiken jullie het zelfde bit voor de lange lijnen?
Laatst bijgewerkt door Lillian__ op 27-12-16 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt