Las over hanne's geheime verkering over jitske met haar sulky danique met de klok
aaaah ik voel me zooooooooo beroerd! Joris heeft tegen mij verteld dat hij met A ( mijn vriendin die ook op joris valt en die een betere relatie met joris heeft ) het wilt stopzetten, dat hij niet wil verder gaan enzo en dat gaat hij nog vertellen enzo.. maar ze hebben al best veel problemen gehad A eet amper nog iets en word verschrikkelijk dun dus als hij het gaat stopzetten ben ik erg bang voor het ergste! natuurlijk wil ik joris een beetje voor mezelf maar ik voel me dan zo egoïstisch en naaiend...
Das idd lastig sanne ik heb honger maar ik ga straks eten
_Lisette
Geplaatst: 16-03-11 18:11
Sannee; ik zou niet weten wat ik zou moeten doen. je moet denk ik gaan kiezen tussen je vriendin en hem, of je moet met je vriendin gaan praten misschien begrijpt ze het!
haha nee even losgegooit, en meteen gebruikt want ze leek wel gedouchet te hebben Zo nat was ze, heb met deken gestapt en raad eens: bijna helemaal droog
dankjewel sanne :3 hij is idd wat te groot, de voorste flappen (die om de borst heengaan) zijn te lang. Maar goed ik heb m nu iets anders vastgemaakt en nu zittie goed