ik heb onlangs ook strijklappen en peesbeschermers, hoofdstel en bitje gekocht via shetlandershop.nl leuke spulletjes en correcte verzending, na betaling
lottex
Geplaatst: 17-11-10 20:50
hoi! ben daarnet naar de bib geweest, voor het boek Vrijheidsdressuur : van apporteren tot zitten; ik woon in een klein dorpje, dus met een kleine bibliotheek ( ) en ze hadden dat boek daar niet. Ik vroeg het dus aan de bibliothecaresse (of hoe je dat ook schrijft ) en ze moest een trefwoord weten om het op te zoeken in haar computer. Ik zeg : vrijheidsdressuur En zei : vrije watte? en ze kijkt me aan met een blik van 'wat zeg jij nu?!daar heb ik nog nooit van gehoord! Heb uiteindelijk nog 2euro moeten betalen om het te laten overkomen van een andere bib & normaal moet ik er dan zaterdag om
waren ze lekker fris? ik ga diesel al in geen dagen gezien.... me nichtje heeft hem twee ker gedaan deze week...morgen weer naar de huisarts.. ik snap er niets van..
goeieavond ! vandaag en gister niet bij de pony's geweest, maandag ookal niet.. zondag een grote buitenrit gehad met vera en kim, en casper staat al een aantal weken stil, daar ga ik morgen oid weer eens even kijken. zaterdag komt bijrijdertje weer en ik hoop ergens in deze weken weer nieuwe foto's te krijgen van mijn toppertjes!
nou, mijn keel is nog niet echt over. de ergste pijn is wel over. maar voelt nog steeds pijnlijk als ik slik. en nu heb ik een vreselijke kriebelhoest, waardoor ik al 2 nachten niet heb kunnen slapen!!! niet normaal! ik ga maar even wat thee met honing drinken. ik hoop dat de huisarts iets kan geven tegen de hoest en de pijn in mijn keel.
Emuline: Beterschap! Gisteren leuke buitenritgedaan met me toppertjee! kijk maar in me onderschrift! Ik vind het echt leuk dat sommige bijrijdertjes hebben! Waar haal je die ooit vandaan. xD
ik kom net pas thuis van m'n vrijwilligers werk (dierenambulance) ik had eigenlijk dienst tot 10 uur maar er was geen bemanning voor vanacht. & Natuurlijk krijgen we dan 3 spoedgevallen vanaf kwart voor 10! Die kan je natuurlijk niet laten wachten tot morgen.. Nouja 2 van de 3 katten zijn er goed vanaf gekomen
Eentje helaas niet.. Arme kat was gegrepen door 4 honden.. Hij had 1 héle grote scheurwond. echt heel sneu.. voorderest ook wel eenpaar diepe gaten. 3 kwartier met vanalles bezig geweest om hem te redden maar helaas Nouja, beter voor het beestje. R.I.P. Alejandro (zo heet hij). hij heeft z'n best gedaan!
nu ga ik maar proberen te slapen! Weltrusten iedereen!