[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zamora

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 09:15

Huh?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 10:04

:')

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 10:56

Zo.... oma van andere kant is net overleden. Wat een week ;( ze was al 91, gelukkig gezond en lang gelukkig leven gehad!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:00

Jeetje Kiekeboefje; wat rot! Maar inderdaad; mooie leeftijd.....maar blijft verdrietig!
Sterkte!

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:07

Kiekeboefje schreef:
Zo.... oma van andere kant is net overleden. Wat een week ;( ze was al 91, gelukkig gezond en lang gelukkig leven gehad!

STerkte wat een mooie leeftijd!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:10

:(:) Sterkte

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:23

Sterkte Jenny. :(:) Wat een mooie leeftijd heeft ze behaald.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:53

jumpyhorse schreef:
sorry jongens, ik mag helaas van mijn ouders geen fotos plaatsen op het internet -O-

ik weet wel dat jullie er heus niks mee zouden doen, maar je weet nooit dus daarom nemen we geen risico ivm met kneitersgoede afstamming (bamako x limbo)

sorry!!

???

Jenny gecondoleerd |( Y;( en sterkte de komende tijd

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 12:10

Kiekeboefje schreef:

Pff eerst je opa en dan je oma ;( Wat heftig, gecondoleerd en heel veel sterkte Y;(

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 12:39

Jeetje wat heftig! Sterkte en gecondoleerd Y;( :(:)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 12:43

Wat een heftig bericht!
Gecondoleerd en veel sterkte! :(:)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 12:50

@ingrid, echt diep respect voor jou. Wat jij allemaal voor je lieve pony doen, velen zouden het al lang opgeheven hebben. +:)+

@Fenna succes met scheren!

Hier gisteren de mosser max gekocht en ergens anders een mes er nog voor, hopelijk voor het weekend binnen ook. Gekocht voor 2 doelen.

@Jumpyhorse, is geen probleem hoor. Als je niet mag mag je niet so be it.

@Jenny, weet niet goed wat ik moet zeggen. Ga je vanaf hier een dikke knuffel toesturen dat kan je gebruiken ;( :(:)

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:06

kiekeboefje sterkte en gecondoleerd.

Hier gisteren ook crematie gehad van de broer van mijn opa. ( hadden laatste 5 jaar niet echt contact meer ) zijn vrouw is vorig jaar aug overleden.
vind het altijd bijzonder als oudere mensen vlak naar elkaar sterven. toch een teken van het samen willen zijn.

jumpy jammer maar als het niet mag, mag het niet. maar qua afstammelingen valt het toch wel redelijk mee qua kneitergoed ? :o sorry uit nieuwsgierigheid
limbo = concorde?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:22

Sterkte Jenny Y;(

Net even lekker met Alex gereden. De wind was wel koud :brr:

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:36

Crematies zijn nooit leuk......jij ook nog sterkte toch StalNollie.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:46

Sterkte Jenny! :(:) Wat heftig dat je dit allemaal zo kort na elkaar moet meemaken..

Jij ook nog sterkte, StalNollie!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:47

dank je wel ingrid.

Het is vandaag fris, had vanmorgen koude handen.

Jullie nog leuke ideeen mijn vader word deze maand 60. en hij is niet zo iemand die van cadeaus houdt maar probeer toch altijd wel wat kleins. man van weinig woorden of enthousiasme daarin. dus zo onwijs moeilijk want het is ook niet een enorm levensgenieter ofzo.

hij houd van oude platen heeft ook enkele spelers en heeft een enorme visvijver. nu heb ik hem vorig jaar kerst een onwijs leuk boek gegeven over iets met oude platen van vroeger etc. ( en dat vond hij wel erg tof ) als ik het echt niet weet geef ik hem altijd een nieuwe vis :+ maar dat is best afgezaagd met een leeftijd van 60 !

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:48

Kiekeboefje en stalnollie sterkte...

Jumpyhorse, netjes dat je je aan afspraken thuis houdt :j
Maar niet ons lekker zitten maken met een veulentje en vervolgens geen foto plaatsen he :+ das niet eerlijk haha.

Fennadev ik had dat al láng een gooi gegeven! }:) Wat een geduld heb je daarmee zeg :')

Ik heb vanmorgen een lekker rondje met Fleur gedaan. Die had behoorlijk het tempo erin zeg!
Laatst bijgewerkt door Sunshinedaan op 12-04-18 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:52

Ik doe dan ook maar iets van 2-3 uur op een dag en ben dinsdag begonnen. Gelukkig bijna af nu qua praktisch. Moet niet langer gaan scheren, dan wordt t gooi en smijt werk. Gelukkig maakt het me niks uit of het ergens naar lijkt of niet, hij zit in mei toch in zijn zomervacht. Ik ben namelijk even aan het sparen voor iets wat meer aan vervanging toe is, namelijk mijn laptop. En die nieuwe kost niet niks.

Jij ook sterkte nog stalnollie Y;(

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:00

Fenna, 2/3u op een dag scheren? Gaat dat ding dan zo verrekt traag, lees vaak dat mensen op 2/3uur een volledig paard kaal scheren. Is natuurlijk altijd allemaal kosten maar zou toch anders ook eens achter mijn oren krabben. Succes met het sparen voor de laptop :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:05

Madre mia Fenna wat een geduld. 2-3 uur op een dag! :wow: Knap hoor.

Pep was in 45 minuten helemaal kaal gelukkig. (Niet zelf gedaan hoor, iemand laten doen die dat meerdere keren per week doet, haha).

StalNollie: Oh kado's vind ik altijd zo moeilijk := Houdt hij niet van lekker eten of iets? Misschien hem eens meenemen voor een gezellige lunch, of naar de film, tentoonstelling etc.?
Mijn moeder wil nooit tastbare kado's hebben omdat ze al een huis vol "troep" heeft staan, dus ik neem haar altijd ergens mee naartoe. (De ene keer gekker dan de ander hoor, kan variëren van een diner/lunch of bioscoop tot 3 dagen naar Parijs. Is maar net wat mijn bankrekening een goed idee vindt rond die periode :)) )

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:06

@Lori praktisch de helft van die tijd scheert het ding dus niks. Dus ik zit constant met instellingen te prutsen, schoonmaken, oliën enzo ipv te scheren. En mijn thee pauze heb ik ook meegerekend. Maar ik kon vorig jaar september Alex met gemak in 3 uren doen. Het is ook nogal een kleine tondeuse. Zolang ik maar een betere heb voor volgend winterseizoen, dan hou ik het voor nu nog wel uit met het huidige ding. Ik moet hem inderdaad verrekte traag bewegen, wil ik dat ie alles meepakt. Zodra Jorie dus ook maar 1 stap verzet, smoort ie al omdat ie dan te snel beweegt. _O-
Maar hopelijk ben ik er na vanmiddag voorlopig klaar mee. Muziekje in en gaan met die banaan. Doe het vandaag maar in het hok, buiten is het geen blote konten weer.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:52

Frummels nee hij is niet zo n levensgenieter meer een verzamelaar in huis. Verzameld postzegels munten en nog meer wat hij denk dat waarde heeft.
Net bij kringloop een oude kinderliedjes plaat gekocht. Kan hij samen met klein kinderen muziek afspelen ( dat vind hij dan wel leuk zijn passie kunnen delen).

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 15:55

Leuk stalNollie!

Vandaag is Bink 7 geworden Y)(^) , en ook vandaag alweer 5,5 jaar in bezit. Tijd gaat zo onwijs snel! Helaas is hij al met pensioen :') Ik heb nog enige hoop, dat zijn vroegtijdige pensioen nog opgeheven wordt :') _O-

Afbeelding

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 16:59

@Fenna, succes ermee dan. Hopelijk ben je er dan vanaf en voor volgende winter dan een apparaat waar je wel op kan vertrouwen.

@Lindsey, proficiat voor Bink!

Hier staan ze lui te zijn, vond het afgelopen dagen te warm stonden zo al te zweten in de paddock. Dat ze maar snel opschieten met dat verharen.

Mijn veulentje is wel vorige week (6de) al een jaar geworden, pfft gaat veel te snel :') <3 Bedoeling is zelf 2 eigen pony's of 3 eigen pony's over te houden. Stuk praktischer in tijd en ruimte en qua kosten ook natuurlijk. Veulentje lief nu ja jaarling is wel een blijvertje samen met Finn. :D