@ hannamarie: wat voor soort dekje is het? anders ga ik zaterdag kijken voor een andere!!
en die telefoon heeft mijn vriend ook. Hij had hiervoor een ouder model. Die is in de sportzaal gestolen met nog 4 andere. terwijl de deur op slot zat, hebben aangifte gedaan, en hebben de mobieltjes vergoed gekregen. lang verhaal maar verdachte is flink geschrokken hihi.
whahhaaa, dat denk ik ook wel! Maar Hannemarie is allweer offline! xD Maar ik ga ook zo, maar ik heb nog geen zin maar ik moet! Dus WELTRUSTEEN allemaal! Fijne nachtrust. xD En ik spreek jullie (hopelijk) morgen weer.
Ik weet dat het heel brutaal is om zo in een HK topic in te breken maar ik hoop dat jullie mij het kunnen vergeven en wellicht toch kunnen helpen met het zoeken naar een lieverd om mijn dochter zielsgelukkig te maken!
Waarom voeg je me eerst toe op hyves en daarna verwijder je het gelijk weer
JudithO
Geplaatst: 16-11-10 17:35
Zo, ben ik weer! Heb laatste tijd veel problemen met internet, echt super irritant!
Nassie, de winter in de bol begint hier wel te komen, ja. Mocht ook wel weer eens, in de zomer zijn ze altijd zo sloom. Sprint/race/stoeifoto's zijn dan zeldzaam!
Lotte, dat spelletje deed ik ook een keer met Miracle, toen bokte hij ook en raakte me vol tegen mijn rechter middelvinger... Auw!! Tja, zo wordt je er wel eens aan herrinnerd dat je beter je kop erbij moet houden, haha! Jammer alleen dat dat vaak zo pijnlijk is... (pees is gescheurd, heb er nu nog last van na bijna 5 maanden)
Ayla, een goedkope sulky? Welk soort sulky denk je dan aan? Onder de 200,- vind je echt geen goede sulky... Tenzij je zo'n oud gammel ding koopt.
Zosja, jammer dat je Welshje verkocht wordt!
Sanne, beterschap voor Twink!
Domino, geef je Misty krachtvoer? Wat voer je haar per dag? Hoe vaak krijgt ze beweging en wat voor?