Ik hoop voor je op meer duidelijkheid ingrid... moeilijk hoor, gelukkig kan alf zich geen beter baasje wensen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kcinarual schreef:Los stoeltje kost 160, heb ik vorige week gevraagd omdat ik misschien eerst een panzitting wilde bestellen. Normaal is stoeltje 85, dus ik spaar wel even wat langer door zodat ik meteen met een stoeltje kan bestellen
Is dat de prijs als je de panzitting inlevert of de prijs als je de panzitting ook wilt houden? mirriejj schreef:Ik had laatst ook al gemaild voor de prijs voor een stoeltje, maar ik heb nooit iets terug gehoord.
Heeft iemand toevallig een economy halster van MHS en kan mij vertellen hoe dat deze vallen?
https://www.minihorseshop.nl/mhs-nylon-halter-economy

Morgen ga ik ook even een stalgenootje helpen met mijn scheermachine, die heeft hetzelfde probleem.
maar die gebruik je alleen als je een bepaalde lengte wilt scheren, niet als ze kaal moeten
als ze een tandje missen kunnen ze veel sneller wondjes veroorzaken, dan zou ik eerder kijken of je een nieuw setje messen erop kan zetten. Helaas kosten deze zeker bij de goedkopere apparaten vaak al de helft van het apparaat zelf. Wel eerst met de haren mee scheren he
dan zijn de meest stugge haren eraf en dan pas kan je makkelijker tegen de haar richting in scheren. Volgens mij kan je trouwens bij een Welkoop of ruitershop voor niet zo gek veel geld een machine huren.