Behalve als de sedochol hier nog aanslaat bij Cupcake komende 2weken wordt hij begin januari waarschijnlijk ingeslapen. Het is genoeg geweest, hij is extreem vermagerd is vel over been. Zit continu vast en zie dat zijn geest wil maar zijn lijfje niet. Opereren voor zijn patella fixatie gaat niet want hij heeft te weinig vetmassa zei de ene dierenarts en de andere mijn eigen bevestigde dit nog eens en zei het toen we de eerlijke mening vroegen dat hij het niet zag goed komen met die pony dat het gewoon een sukkelaartje is. Enige wat we nog hebben is dat de DA dan met de rendac probeert te regelen dat hij de dag zelf nog weg is dan, is de pony van mijn zusje en zou het zo rot vinden om der lieverd dagen te zien liggen.
Hier nu ook examens in januari en het trainen met Finn staat wat stil, ga kijken voor de tweewieler te koop te zetten en actiever opzoek te gaan naar de vierwieler.
Met het zetten verschilde het echt per millimeter wat de pijn was. Nu is m'n arm wat opgezet, maar zolang ik het goed onderhoud, is het zo voorbij. Het voelt nu eigenlijk als een enorme blauw plek of een grote schaafwond (wat eigenlijk ook zo is)
Haha zo ziet die er niet vaak uit hoor . Heb m vorige week met een stalgenootje grondig gewassen voor m'n wedstrijd. Hopelijk blijft die een beetje schoon want moet vrijdag weer. Als ik vrij heb van het werk tenminste
Ik maak 'm ook wel schoon voor wedstrijd, maar mijn HCA heeft best wat gebruikerssporen
In Heeten. Ging er alleen vanuit dat het Savonds was maar is gewoon overdag haha. Dus even kijken of ik wat op het werk kan regelen anders moet ik het alsnog afzeggen.
testebeest
Geplaatst: 24-12-16 23:02
Ik lees morgen even bij. Maar iedereen fijne Kerstdagen alvast
Ayla
Geplaatst: 24-12-16 23:08
Oh dat is balen idd. Als ik niet ging groomen vrijdag had ik Heeten ook opgegeven, maar nu ga ik vrijdag naar Hulshorst voor vdh.