Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(hoe raar ook)
Hij gaat het voor me regelen en belt me terug als hij die arts daar heeft gesproken.
Lange reis voor jullie, maar dan heb je wel duidelijkheid. 
Frummels schreef:Alfje mag heel blij zijn met jou als baasje![]()

Daarna kan je altijd nog kiezen voor pensioen. Ik vind dat je het goed doet! Frummels schreef:Ja je hebt ook mensen die hun paarden voor elke scheet laten inslapen of wegzetten op een wei, maar dat vind ik kwalijker dan tot op de bodem willen uitzoeken wat je dier mankeert.Daarna kan je altijd nog kiezen voor pensioen. Ik vind dat je het goed doet!

Iedereen krijgt er op een gegeven moment mee te maken. De 1 wat meer dan de ander maar toch.
) IngridM schreef:Frummels schreef:Ja je hebt ook mensen die hun paarden voor elke scheet laten inslapen of wegzetten op een wei, maar dat vind ik kwalijker dan tot op de bodem willen uitzoeken wat je dier mankeert.Daarna kan je altijd nog kiezen voor pensioen. Ik vind dat je het goed doet!
![]()
![]()
Klopt Patricia, ieder heeft zijn eigen grenzen maar er zijn inderdaad mensen die nergens geld voor hebben en dat vind ik zelf altijd persoonlijk een beetje een kwalijke zaak. Dan moet je namelijk geen paarden nemen want dat kun je vantevoren bedenkenIedereen krijgt er op een gegeven moment mee te maken. De 1 wat meer dan de ander maar toch.
Maar iedereen is anders (gelukkig)
die ik vervolgens weer overga . Zoals met Duvel die al met pensioen was voor artrose spat en osteoporoze en vervolgens nog voor heel veel geld naar de kliniek ging met koliek. Van te voren gezegd als hij nu nog iets ergs krijgt is het over en toen toch nog naar de kliniek om te proberen hem weer beter te krijgen. Maar ze konden niks meer voor hem betekenen.