Leuk om te lezen dat iedereen al met al tevreden was met de rit.
Had wel mee gewild maar ik had een rit met mijn stal
Voor mil zijn zulke ritten Nils voor hem. Adhd-er. Als hij het leuk vind loopt zelfs de tinker altijd al te langzaam in draf. Stap is niet mil zijn ding maar draven ligt rustig rond 15km per uur (soms hoger nog)
Charlotte Wat leuk dat Treble terug bij jullie is! Knap dier is het Nele Leuke pony, de kindjes zijn duidelijk gelukkig! Susanne Knappe foto's in de bak! Mooi zo in het zonnetje Lieve foto van Willem en Max! Mowgli Leuk jaaroverzicht! Mooi kerstkaartje, voor jou ook fijne feestdagen! Iris Netjes geschoren! Lottielover Mijn mentuig zit in een rieten mand Lillian Wat fijn dat Floris zo braaf was tijdens het scheren! Schrikken van je sulky! Patty Jammer van je punten, maar wel fijn dat hij het zo goed deed! Fenna Beterschap! Leuke foto's Ayla De rode neus is echt geweldig Claudia Tweespan, leuk! Mira Klinkt superleuk, veel succes alvast! Emelyne Zalige foto!
Iedereen had het precies leuk op kerstrit, mooie outfits ook Gave groepsfoto!
De blauwe sterrenset ligt hier onder de kerstboom, ben er al op aan het wachten sinds september. Dan is mijn sterrenset echt af! En mijn sterrenverslaving wel genoeg gevoed, het begint uit de hand te lopen
Sterrenset onder de kerstboom . Dat is een leuk cadeau. Ik krijg een stoeltje voor m'n HCA voor kerst
Lillian__
Geplaatst: 21-12-16 23:32
ah vooral mn verzorgster en oud stalgenootje hebben de schrik gehad, floor heeft niet zo snel last van schrik.
Moet morgen om 9 uur op de praktijk zijn, vorig jaar had de eigenaresse van mijn oude bijrijdpaard de paspoorten van Floor en Pol nog niet maar ze zijn toen wel laten vaccineren de basis entingen... morgen het paspoort laten schrijven door de DA en daarna even Utrecht in om kerstinkopen te doen en dan zorgen dat ik om 4 uur weer terug ben om de paarden te voeren, bye vrije dag Tussen kerst en oud&nieuw zou ik een week vrij hebben, inmiddels staat mijn agenda VOL (met leuke dingen, helaas niet alles paard gerelateerd)
Wat gaan jullie voor leuks doen rond en met de feestdagen? of is dat onderwerp al ter sprake geweest?
Mandyy
Geplaatst: 21-12-16 23:38
Heb helemaal niet idee dat feestdagen bijna zijn. Zou het liefst doorwerken, zo veel te doen nog.
Ah Mandy, da's minder. Stomme apparaten ook altijd
Ik ga morgen mijn haar laten verven (in ieder geval 1 lokje), en er moet ook een heel stuk af. Ik zie er nu qua haarstyle uit als heb ik een verwaarloosde bob. Dan eerste kerstdag 's avonds met mijn moeder's kant uit eten en tweede kerstdag met mijn vriendlief mee naar zijn familie.
Lillian__
Geplaatst: 22-12-16 00:14
Balen mandy, tijd voor een nieuwe?
ik moet ook Fenna, ben inmiddels gevlekt met al m'n uitgroei haha, hopelijk kan ik het verven van mijn haar er nog voor de feestdagen erbij proppen
Vrijdag en zaterdag moet ik nog werken, Zondag en maandag kerst thuis, 1e kerstdag met m'n ouders en broers, tweede kerstdag komen mijn opa en oma, moet daar nog ergens Floor er tussen proppen, dinsdag een dagje naar Tilburg. Woensdag komen twee oud stalgenoten even bij floor kijken en hopelijk zitten er dan nieuwe wielen onder de sulky en even een ritje maken, anders even wat met de pony rommelen. Donderdag komt een ander oud stalgenootje met haar dochters, die komen dan even op floor rijden Vrijdag naar mijn broer in Tiel, als de bios open is eff een filmpje pakken en daar slapen Zaterdag ga ik behalve de pony niks doen en daarna met Zondag@bokt.nl naar tentfeest Zondag ga ik niks doen denk ik en hopelijk maandag nog vrij
Soms is het heel poedersuiker dat er maar 24 uur in een etmaal zit, kom tijd te kort hahaha
Mandyy
Geplaatst: 22-12-16 00:19
Weet nog niet of er een nieuwe komt..
Allemaal nog even snel naar de kapper haha. Kapster is hier gisterenavond geweest.
Nou voorheen bestonden mijn vakanties uit paard 1 grondwerken&longeren of rijden, paard 2 wandelen of rijden shetlander, longeren, lange lijnen, vrijspringen of mennen, dan moesten ze allemaal gevoerd worden, verzorgt worden, paard 1 moest de stal van worden uitgemest, paard 2 en shet moest het plaatsje van geveegd worden, waterbak vullen, hooibak schoonmaken (ook eronder ieder week) zolang hun stuk geen modderpoel was moest dat ook uitgemest worden en dan was ik zomaar 4 á 5 uur kwijt, nu ben ik na een uur klaar met voeren, waterbak vullen, floor z'n stal aanvegen en mesten (als ik al aan de beurt ben en soms dan kom ik en dan is de paddock al gedaan) dan heb ik nog ALLE tijd om wat met floor te doen, gister heeft ie twee km met mij aan de hand gefietst (ik fietsen hij stappen of draven) oogjes schoonmaken, staartje uitpluizen, manen uitpluizen, voetjes lakken, borsteltje erover hij kon gister zo mee op keuring hehe
Leuke plannen! Ik heb na de kerstvakantie examenperiode en jury's met mijn opdrachten. Dus het word vooral studeren en werken aan mijn opdrachten. Ik hoop zoveel mogelijk bij Sammeke en Arthur te raken want door mijn ziek zijn heb ik ze al veel moeten missen
Susanne
Geplaatst: 22-12-16 09:05
Stomme laptop Mandy Niet meer te redden?
Pff ik zag dat mijn vorige stal eigenaren ook aan het 'mennen' zijn geslagen Ik had ze ooit geholpen met alles afstellen maar daar is niet veel meer van te zien
Ayla
Geplaatst: 22-12-16 15:53
Balen van je laptop Mandy
Iedereen lekker druk, ik ken het. Zaterdag moet ik werken, s'avonds uiteten met mijn vriend zijn vaders kant (ouders gescheiden), 1e kerstdag bij mijn ouders thuis en 2e kerstdag bij mijn vriend zijn moeders kant thuis. Gelukkig overdag nog niet heel veel gepland, heb heel veel bestellingen liggen die ik af moet maken (onderleggers + menuitrijdekens). Gelukkig heb ik twee weken vakantie, al heb ik de eerste week inmiddels al vol gepland met paard gerelateerde dingen (wedstrijd, groomen etc.) en de tweede week zie ik het nog wel.
Ayla wil je even zeggen als je het wat rustiger heb qua bestellingen? ik wil voor floor ook een onderleg set maar moet eerst de trailer en stalling betalen, over twee maanden moet die weer geënt worden en door een fout van de eigenaresse van mijn vorige bijrijdpaardje moet die dus alweer zijn basis entingen... die zijn verlopen
Mowgli4
Geplaatst: 22-12-16 21:34
Wat een drukke plannen allemaal zeg. Idd. Chronisch tijd te kort heb ik ook vaak last van.
Mandy, wat balen van je laptop zeg!
Ik heb vandaag een tattoo laten zetten. Ben er erg blij mee De steiger uit het paardje komt van een foto van Mowgli