De broer van Hero bedoel je die? Dat is echt een hele knappe leuke pony, wel sinds midden april ruin ook. Die ga ik waarschijnlijk in juli inspannen, hij kent alles dat hij moet kennen.
Heel jammer om te lezen dat je rug terug aan het verslechten is. Je pony's zien er goed uit trouwens

@Jennifer, Vroeger ging ik ook tegen geroepen hebben om de sokken van een tinker er af te halen maar zoveel tinkers hebben problemen met cpl en mijten en dergelijke dat het vaak (niet altijd!) beter is om ze er af te halen om goed te kunnen behandelen.
Mestopvang zak gaat niet, die is er niet in maat mini en voor reserve dingen heb ik een motortas die ik aan het rekje kan vastmaken. Momenteel hangt die er nog niet aan voor dat mini blokje om maar ik doe er dingen in zoals een hoevenkrabber, halster, halstertouw, ...
----
Hier gaat de mini shet echt super voor de wagen, in stap gaat het enorm traag maar zijn draf is best wel vlot om zo klein te zijn (9 a 11km/u). Ik ga juist nog eens testen als ik het lamoen 5cm langer maak of die dan ook blijft zweven want dan zou net iets beter zijn qua ruimte voor Finn. Nu zat die soms heel licht tegen het rekje aan bij afremmen.