Goedemiddaag! ik ben nu bezig met mijn bio verslag. alleen nu heb ik een vraag of de wortel generatief of vegatief is. :S weten jullie wat dat betekend?
de hele ochtend weggeweest, toen van 1 tot kwart voor 2 in de zon gelegen toen gegeten, toen van 2 tot net weer in de zon gelegen en nu heb ik het heet :p
_Lois_
Geplaatst: 26-06-11 13:55
ik heb vanaf 12:30 t/m 5 minuten geleden zitten leren, binnen terwijl iedereen buiten zit Maar nu ben ik klaar! en juist wat ga je dan doen, binne op de computer zitten
nee sorry lisette, heb daar nog nooit van gehoord eigenlijk misschien ff googlen?
voor engels haal ik altijd 10en en 9ens en 8en, men wat is dat makklijk wij moesten laatst een examen maken voor 4vmbo en ik haal daar gewoon een dikke 8 voor
haha, ik heb over 2 weken GP week elke dag 3 GP's die voor de helft meetellen voor je overgang dus dan ben ik niet op bokt (volgende week maandag/dinsdag)
_Lois_
Geplaatst: 26-06-11 14:07
ik ben vanaf morgen de hele week niet op bokt denk ik, en dan daarna alleen maandag nog en dan niks meer leren willen julllie mijn coollste shirt ooit zien?