Ik had het stiekem ook al wel verwacht. Want Arwen is echt een OpperBitch tegen Moos

En ze behandeld Nars alsof hij van suiker is. Die mag niet eens naar Moos kijken van haar...
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik heb je een pb gestuurd, ik woon immers in Drenthe en Groningen  
  (ik woon oprecht op de grens 
)                                                         
 Het ging opzich goed, maar het feit dat Moos steeds bovenop Nars probeert te springen helpt niet echt mee om de angst uit dat mannetje te krijgen. 

ze doen alleen vele malen meer dezelfde handeling.
 dan vis je degene met een goede referenties er zo uit 

. Het op enkele rondjes gehouden even de knopjes getest en terug uitgespannen. Het lijkt erop alsof ik het lamoen mogelijks ga kunnen laten staan op de zelfde lengte, die zweefde meteen ook netjes. Ga het eens een rondje langs de weg testen nog ook natuurlijk of die niet te dicht op het rekje komt. Als het zo kan is het wel ideaal dan moet ik niet telkens het lamoen veranderen tussen de kleinste en de slag groter in.                                                         

Zag een nare wonde door het scheuren, maar zo te zien is het al goed aan het genezen..gelukkig, want zulke plekjes zijn natuurlijk weer snel open te krijgen omdat het een gemakkelijk bereikbare  schuurplek is.