Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vanavond doe ik hem dan zelf weer op. Pepper staat 24/7 buiten met grote schuilstal en 2 grote paarden waar hij lekker tegenaan kan kruipen
(dat doet ie met enige regelmaat als ze alle 3 liggen te slapen) 
Nou ik haal bij Donja boven de 15 graden de deken af, regen of geen regen. Idd is het handig dat met stalgenootjes te regelen
Ik doe ook wel eens wat voor een ander, maar iedereen vind Donja ook erg leuk dus dat is zo geregeld!
Ik zit doordeweeks van 8 tot half 5 op kantoor, dus kan niet tussendoor even 15 km enkele reis in de auto springen om te kijken of hij het warm heeft, haha. 
En gelukkig positief nieuws.

Fennadev schreef:Wat een goed nieuws sakvis!
Hier smelt ik weg zo heet is het. Maar dat is in Friesland wel vaker het geval. Ik twijfel om Jorie verder te scheren, hij zweet zich alsnog rot nu en ik kan poetsen blijven. Vijf minuten later kan ik weer hetzelfde pak haar afhalen .
Fennadev schreef:Hij zweet alleen heel erg als ik met Alex weg ben want dan maakt ie zich druk. Verder slaapt ie nu echt heel veel plat. Ik kan zo wel even kijken of ie nu bv ook zweet.