ze vond het eerst heel eng om dicht bij dawn in de buurt te zijn. maar gisteren ben ik met dawn naar ons huis gekomen, want ze kon niet mee omdat ze nog een beetje ziekig was. en toen heeft ze nog een rondje op dawn gestapt. ze vond het helemaal geweldig en dawn was er ook heel rustig onder. (mijn moeder liep er wel naast )
Mandyy
Geplaatst: 14-11-10 21:57
Gister met een oud studiegenootje in Utrecht geweest, bij de Mac gegeten en de Sint film gezien in de bios. Vandaag 300 km gereden met de auto van m'n ouders, op verjaardag van m'n tante geweest. Dacht van het weekend wat opgeknapt te zijn, maar voel me nu toch weer beroerd.
Emuline, ben je nog bij vriendin geweest? Welke film hebben jullie gekeken?
DG, welke film heb jij gekeken?
Aylie, nog veel gekocht bij Paard en Koets? Met welke bokkers was de meeting?
Nassie, alsnog gefeliciteerd! Taart ziet er lekker uit!
Hannemarie, leuke deken! Mooie blauwe kleur!
Leinearthur, wat een leuke foto's! Mooi passend ruitertje!
JudithO, luizen bah. Hopelijk zijn ze niet al te hardnekkig!
Zo Mandy, lekker bijgelezen! Luizen zijn stomme beesten... Miracle had vorige week een klein beetje last van zand, waarschijnlijk hebben die etters toen hun kans gegrepen. Drie jaar geleden hebben we ze ook gehad. Als het eens in de drie jaar gebeurd, kan ik ermee leven, liever niet natuurlijk!
hey mandy, ja ik heb zeker nog even geweest. en we zouden City of Angels kijken, maar me vriendin was hem vergeten mee te nemen. dus hebben ' De storm ' gekeken. wel goeie film voor een nederlandse film meestal is het echt zo'n saaie film.. vind ik hoor. maar vond hem zeker goed
JudithO, had wel een en ander bij te lezen! Was vanaf woensdag al niet meer echt geweest, steeds werken, Max en slapen! Zal deze week niet anders zijn als ik nog zo beroerd ben. Daar valt inderdaad mee te leven, maar die stomme beesten kunnen beter weg blijven.
Emuline, hoe is het nu met je? Morgen weer werken? De Storm heb ik nog niet gezien, ligt hier wel in huis volgens mij. Wel een aanrader dus? Waar gaat het over?
Emuline
Geplaatst: 14-11-10 23:48
ja ik kijk morgen nog even aan. zie ik ter plekke, ik ben heel erg slap nog. ben gewoon 5 kilo afgevallen! in 5 dagen! maar de film De Storm, gaat over de watersnoodramp in nederland. een vrouw met een baby, die overleeft de ramp, maar tijdens de ramp komt het water tussen beide, en zijn ze elkaar kwijt. en dan als de storm is afgelopen, en het water stil stil ligt, gaat ze op zoek, ze heeft hem in een kist op het dak gezet... nou je raad het al, kist van het dak. ligt ergens verderop. kind eruit. iemand anders haar kind is overleden. en die doet dus net alsof dat kind van haar is.. en uit eindelijk komt ze bij elkaar. maar je moet hem zien. is mooie indrukwekkende film!
dravergekkie
Geplaatst: 15-11-10 12:52
Hannemarie : Wat een onwijs leuk dekentje
MarvanTom : Welkom.
Leinearthur : Ook weer leuke foto's.
Mandyy : Was het wat die film Sint , wil dr ook naar toe zouden eigenlijk dit weekend gaan maar de planning veranderde. Wij hebben not another teenage movie gezien en nog een andere film.
Binky loopt nu sinds gister met een hartje op ze kont rond
Weet jullie dat? De dekens van de shetlandermaten gaan die maar tot 300 grams vulling? Wil namelijk dikkere vulling, want vind het zo'n gedoe twee dekens over elkaar heen.
Leinearthur
Geplaatst: 15-11-10 13:28
Nassie schreef:
Weet jullie dat? De dekens van de shetlandermaten gaan die maar tot 300 grams vulling? Wil namelijk dikkere vulling, want vind het zo'n gedoe twee dekens over elkaar heen.
Je hebt ze wel zwaarder! , Arthur heeft als het goed is ook nog een 400 of 450 grams liggen
Maarja, ik ga maar naar de paardjes toe, het is redelijk weer
Met Arthur denk ik door de bosjes lange lijnen. en met Amanda en Ashanti poetsen en misschien een wandelingetje. En als ik tijd overheb aadje longeren o.i.d.
ik laat mijn Twink lekker bolletje worden deze winter We moeten wel trouwens, want hij staat nu met mijn groninger en die is de beste in dekens kapot bijten! Vorig jaar heeft hij er 5 dekens doorheen gejaagd in 2 maanden, duur grapje dus (toen stond hij met mijn fries)
Ben bezig met een grote schoonmaak hier. M'n kleding kast al helemaal opgeruimd (heb 3 vuilniszakken met kleren die ik niet draag )