Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ymor schreef:ik vind hem zo stoer! Ben benieuwd of er nog appaloosa doorheen gaat komen. Bij sommige duurt dat echt lang voordat het zichtbaar wordt.
Hij is pas 3 weken oud dus ik moet nog eeeeven geduld hebben maar mag hem wel gewoon komen opzoeken. Pas in het najaar komt hij hierheen.

Jennifer_S schreef:@Mowgli4 ontzettend vervelend dat eczeem. Heb er ook jaren mee gezeten. Bij Bink hielp een eczeemdeken wel goed. Een paar jaar op gehad. Inmiddels heeft hij altijd nog wel ontzettende jeuk in die overgangsfase, maar hij schuurt niet alles meer open gelukkig (klopt af).

voor Mowgli, hopelijk werkt het nieuwe spul goed maar het ziet er in ieder geval rustiger uit.
)
Die zou ik zelf uitvergroot hebben 
Hij is nu ietsje te zwaar, maar dat komt vanzelf goed 

Ik dacht al een beetje; een welsh is echt iets voor jou. Echt de power en de gangen. Dat je zo'n liefje zou vinden is natuurlijk super. Wens jullie alle geluk van de wereld. 

Mooie foto op het strand! Ik weet nog wel dat je die foto plaatste, heerlijk lijkt me dat. 3 jaar geleden alweer joh... tijd gaat snel.