Wat balen van Willem suzanne. Hopelijk heb je gauw de uitslag van De ziekte van Lyme
Gefeliciteerd met je knappe red !! Hij ziet er zo stoer uit
Romy, goed bezig ! 
Linda, jij ook gefeliciteerd met je knappe aanwinst
Jennifer_S schreef:@Mowgli4 ontzettend vervelend dat eczeem. Heb er ook jaren mee gezeten. Bij Bink hielp een eczeemdeken wel goed. Een paar jaar op gehad. Inmiddels heeft hij altijd nog wel ontzettende jeuk in die overgangsfase, maar hij schuurt niet alles meer open gelukkig (klopt af).
Mowgli loopt al sinds maart met z’n eczeemdeken. Hij leeft praktisch in dat ding
Van het gras af lukt op deze locatie niet, ik ga hem op dit moment ook niet verhuizen. Mijn vriend en ik hebben namelijk een huis gekocht. Hij zal dan ook moeten verhuizen en aangezien hij de trailer niet super fijn vind, wil ik zo min mogelijk met hem heen en weer ook ivm z’n luchtwegen. Dus op de nieuwe locatie in de buurt van het nieuwe huis, ga ik hier zeker meer naar op zoek 
We testen dus nu een nieuw product waar ik voor benaderd ben. En tot nu toe ben ik enorm tevreden!!
Hij is al een stuk rustiger en de wonden krijgen ook al de mogelijkheid om te helen