Donja lekker in bad geweest! Het was er ook heerlijk weer voor.
Pepper is superknap! Blij met zijn strakke velletje?
Wat 'n heeeeerlijk weertje. Vanmorgen naar buiten geweest met mijn totaal gestoorde mafklapper (kijk baas een bloemetje wieejjjjj ) en 's middags lekker motor gereden met mijn vriend. Rondje Noord-Holland.
Lekker dagje voor je Susanne! Rondje moter is wel heerlijk met dit weer.
Ik ben vandaag de hele dag op de hengstenkeuring van het nmprs geweest. Daarna lekker mijn paardjes geschoren. En Sil heb ik nog even gelongeerd! Top dagje
Ik had een gewonnen bioresonantie en raindrop behandeling bij de pony's. Iemand had mij getagd in zo.n deel like en win actie. Ben benieuwd of ze er profijt van hebben.
Susanne
Geplaatst: 08-04-18 07:31
Succes op wedstrijd vandaag Linsey!
Wat is dat voor behandeling Patricia, nooit van gehoord volgens mij.
Patty; denk dat je goedkoper uiut bent mét over spuiten voor de kleur en dichte lamoenen bestellen Wat heftig van de vrouw van je vader en vreselijk jong zeg. Afschuwelijk!! Sterkte!
Mirriej; super leuk dat je zo'n fijne les hebt gehad! Leuk als je gaat starten!!
Fennadev lekker gevlochten
Kiekeboefje; het gevoel van "opluchting" is heel normaal hoor. Heel veel sterkte jij ook!!
Sunshinedaan; super leuk om te doen!
Frummels:
Haha Susanne, zie jullie al gaan. "Leuk he baas"!
En de rest ook allemaal genoten van het weer! Heerlijk! Ik ook en vandaag ook weer. Fijne dag iedereen!
Patricia_86
Geplaatst: 08-04-18 10:18
Susanne schreef:
Succes op wedstrijd vandaag Linsey!
Wat is dat voor behandeling Patricia, nooit van gehoord volgens mij.
Een massage met olie en een soort deken op en een meter. Had er ook nog nooit van gehoord. Woensdag krijgen ze nog een algehele check en bitfitter. Kunnen ze er weer even tegenaan. Straks beauty voor het eerst L dressuur en caya nog M dressuur.
Bioresonatie heb ik eens een video over gezien. Best zweverig, maar ze hebben toch wel vaak gelijk. Heel interessant om eens zo'n behandeling bij je eigen pony te laten doen!
@Susanne hier ook zo'n pony met lentekriebels voor de sulky. Hij kan echt hard nu en heeft er eigenlijk niks voor nodig om ineens te besluiten een sprint in te zetten tot mijn grote ergernis..
Wat is Pepper knap zo!
En Donja is lekker even gewassen. Mooi dat ze zo even lekker voor afleiding kan zorgen.
Hier is Alex ook gewassen na de rit vandaag, vond m iets te plakkerig. Al vond hij zelf het wassen drie keer niks. Ik open straks een topic over onze rit. We zijn voor het eerst weer in het bos geweest.
Lillian__
Geplaatst: 08-04-18 16:00
Floor is nu helemaal geschoren! Niet meer aan gedacht een foto te maken.
De tinker die ik rijd voor de eigenaar heeft het touw uit mijn handen getrokken. Hij vond dat ie wel lang genoeg had stil gestaan. meer info per Pb Nu heb ik tweede graads brandwonden over mijn linker hand (pink ringvinger, onder mijn middelvinger en wijsvinger, en mijn wijsvinger) iemand nog tips behalve de hitte eruit koelen en aloë Vera zalf?