TheJokerr schreef:Ohja ohja we hebben nieuwe stallen bij de mini's Die zijn zooooooooooooooooo goddelijk mooi Coolll Foto?
TheJokerr schreef: [JITP] nieuw zadel en hoofdstel !!Word ik zo vanAah bah Ik ga maar niet reageren denk ik, dan kan ik me niet inhouden denk ik
Ik heb mn haar altijd los Ben te lui om er iets anders mee te doen, ik moet echt weer eens naar de kapper eigenlijk
ik mag pas 2 dagen voor me opa en oma's bruiloft, en die is 26 Juli, achja vind het wel best, ik krijg toch nooit gespleten punten en als je zegt ik heb dode punten en die moeten eraf dan moet je kaal want je haar is al dood toch niet zo blond he
_Pretty schreef:Hahaha xd.Zal ik het laten zien? ik weet niet of ik dat wel durf het ziet er niet uit Jaaa Anders via pb als je dat fijner vind?
_Lisette schreef:hahaa , danique ik wil jouwn knotje ook zien. ik verveel me echt dood wie kan er hier cammen? [a]scroll dan naar boven schele harry
ik vind het er persoonlijk niet uit zien maar ach maakt mij het ook uit jullie zien het, en de hele wereld op bokt/internet.das niks joh
zou ik eens mijn oude profiel foto's van hyves die eeeecht vreselijk zijn laten zien ? of gewoon lelijke fotos?jaaa, laat ik dat maar eem gaan doen.