en gooit Max zijn hoofd omhoog tijdens het rijden (omdat je hem zo vast hebt zitten?), zeker gezien het feit dat je schrijft dat hij op L niveau dressuur getraind is? Wat houdt dat voor jou in?
naam: Prince Charming geslacht: ruin leeftijd: net 6 (juni) stokmaat: 1m05-1m07 kleur: blauwschimmel papieren: nee, uiteraard wel gechipt met paspoort
entingen, ontwormen, hoeven, tandarts wordt allemaal netjes bijgehouden
Beleerd voor de wagen (enkelspan en dubbelspan), onder het zadel (lief voor kleintjes maar kan ook echt leuk lopen), super aan de Langelijnen (kan erg verzameld lopen ook in galop) en springt graag. Erg werkwillig, voorwaarts en leert snel en graag. Sociaal naar andere paarden en gemakkelijk in de omgang. Je kunt ook rustig een flinke poos met hem 'tutten', hij vindt het prima en geniet zichtbaar!
Laatst bijgewerkt door nathalie2302 op 04-08-08 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Whitney: één heel lief wit (groot)shetlander, die álles kan. Van hoog springen, van dressuur en voor de kar lopen. Een échte kinderpony! <3 Ze loopt makelijk aan de teugel en wijken kan zo ook prima. Ze luistert goed naar been en stem. Je kan een beginner er zo op zetten. ZEKER VERKEERSMAK! trailer mak. Geen gebreken. Springt ook zeer leuk. Voor de kar loopt ze ook super. Ongeveer 12jaar.
Heb trouwens ook nog een leuk grote maat (1.05) zwarte shetlander. 15jaar. Loopt voor de kar. Alleen onder het zadel makkelijk in de bak. Voor beginners ook. Alleen moeilijk buiten, niet echt moeilijk.. maar een beetje snel. Niet bokken ofz, gewoon erg snel. Bijt en schopt nooit. Sociaal met andere pony's. Foto heb ik niet..
Ik had even zin om te taxeren. Als je het niet met het bedrag eens bent, moet je maar naar de fokker gaan die kan het vást wel precies vertellen.
Bubblicious Nani: €125,- Nog jong + een kruising Diesel: €160,- Jong, kent nietveel. Buck: €325,- Jammer van de kleine maat! Jack Daniels: €275,- Afstamming voor mij onbekend + kleine maat Binkie van de wellies: €300,- Kleine maat + geen papier Storm: €350,- Leuk paardje! Mogli: €500,- Flower: €200,- Bliksem: €550,- Hij is echt leuk! Pepita: €400,- James: €250,- Winanda: €340,- Bartje:€100,- Jewel: €300,- Paloma: €500,- Zorro: €250,- Rody: €500,- Macho: €400,- Lewis: €100,- Cisca: €250,- Teaped: Al een hoofdstel? GHooguit €200,- Roosje: €700,- WInneke: €250,- Billy: €150,- Danique: €200,- Lewis: €100,- Hengst geen papier vos Famke: €200,- Max: €170,- Prince; €350,- Ronnie: €300,- Whitney: €300,-
ben ik helemaal met je eens Elina, vriendelijk dier, makkelijk met kinderen en beginners, beleerd voor zowel wagen als ohz, grote maat EN een leuke kleur!