Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sappos schreef:Natascha, ik heb getemd. Hoe DURF je die taal hier uit te slaan, dat doe je maar lekker in je eigen tijd. Ik hoop dat je geband wordt. Arme arme Joska als iedereen zegt dat je te groot bent ben je gewoon te groot KLAAR.
Bah
Roxy_loveU schreef:Niisj schreef:http://www.buitenzinnig.nl/DaviWB/Pagina1.html
Bekijk deze link even ...Helemaal onder aan de pagina staat een tabel met paardenrassen & hun max. gewicht dat ze kunnen dragen in een gezonde situatie.
Klopt dit wel??
ik heb een tinker x merens van 1.55 en ik ben 70 kg kan ze mij dan bijna niet meer houden?????
Fjord_Shet schreef:Wat is getemd? XD
Roxy_loveU schreef:Niisj schreef:http://www.buitenzinnig.nl/DaviWB/Pagina1.html
Bekijk deze link even ...Helemaal onder aan de pagina staat een tabel met paardenrassen & hun max. gewicht dat ze kunnen dragen in een gezonde situatie.
Klopt dit wel??
ik heb een tinker x merens van 1.55 en ik ben 70 kg kan ze mij dan bijna niet meer houden?????
Fjord_Shet schreef:Achjoh val dood
Nou, uh gewoon doen?
Het IS me eigen tijd
Okee spannende oliebol ouwe!
Zo zielig is Joska niet hoor![]()
![]()
![]()
![]()
En trouwens heb er met de eigenaren over gepraat, enz en met meerdere mensen die paarden hebben en die vinden dat het ook nog kan![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben hartstikke lief tegen Joska <3!
En die gedurfde taal, kwam eigenlijk door een vriendinnetje van meWe waren een beetjeuh melig ofzo weetjeh!
Maargoed ik weet zelf hoe het zit dusja, maar dat van dat gescheldt was niet helemaal de bedoeling, maarja kan het niet veranderen
Was ook niet mijn idee, maar verder boeit het niet!
Nou, uh gewoon doen?
Het IS me eigen tijd
Okee spannende oliebol ouwe!
Zo zielig is Joska niet hoor![]()
![]()
![]()
![]()
En trouwens heb er met de eigenaren over gepraat, enz en met meerdere mensen die paarden hebben en die vinden dat het ook nog kan![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben hartstikke lief tegen Joska <3!
En die gedurfde taal, kwam eigenlijk door een vriendinnetje van meWe waren een beetjeuh melig ofzo weetjeh!
Maargoed ik weet zelf hoe het zit dusja, maar dat van dat gescheldt was niet helemaal de bedoeling, maarja kan het niet veranderen
Was ook niet mijn idee, maar verder boeit het niet!