xElienx schreef:Een laptop vind ik opzich wel erg fijn. Ik kan dan overal en nergens heen met dat ding. Ik heb ook nog een splinternieuwe desktop staan. Echt nog nooit gebruikt, maar ik pak toch liever de laptop. En daar staan dus ook al m'n fotoprogramma's op ( en ik had de foto natuuuurlijk ook alweer van m'n cam gegooid). Laptop opzich doet t ook prima, het is een hele luxe uitvoering, maar t contactje van het stroom is kapot, dus dan wordt t lastig om hem nog aan te krijgen....
Dat is inderdaad ook weer waar, je bent wel heel mobiel.. ik zie mij nog niet slepen met mijn kast van >10 kg
. Grappig wel hoe iedereen zijn voorkeur heeft, en tja.. zonder stroom doet maar heel weinig elektronica het
). Laptop opzich doet t ook prima, het is een hele luxe uitvoering, maar t contactje van het stroom is kapot, dus dan wordt t lastig om hem nog aan te krijgen....
maar een hele lange hals, kan in de sport enorm tegen je werken. Ach zo veel mensen, zo veel meningen. 
) Pico is 4,5 maand en ik kreeg als commentaar dat zijn kruis wat hoog is, tja dat was vorige maand nog niet, maar zo'n veulen is natuurlijk volop aan het ontwikkelen en de ene gaat eerder de breedte in, de ander krijgt eerder een hoger kruis, weer een ander is juist slecht vol te krijgen omdat hij zijn energie in het groeien stopt. Persoonlijk vind ik de primering bij een veulen daarom ook nog lang niet zo belangrijk als van een 3 jarige

hebben hebben hebben!!
wil van mijn dames fotos gaan ophangen in het gastenhuis. Niets mooier als keuringsfoto's dan