Vrijdag : Gingen we dus zwemmen! was erg rustig en ben over me glijbanen angst heen alleen kreeg wel een keiharde stomp in me rug daarna naar de mac gegaan allemaal dronkelappen in de stad heb MacFlurry Lion, Milkshake appelpeer wat overigens meer naar peer smaakt dan appel nog cola gedronken daarna nog wat frietjes, toen thuis doodop in bed gekropen, echt heerlijk geslapen alleen het leek even 3 uurtjes alsof ik weer keiziek werd.. moest echt om de 4 seconde weer naar de wc rennen als ik net weer lag.. moet ik niet hebben!
Zaterdag : Was het wat somber maar zonnetje kwam al snel, met de honden lekker gewandeld in het bos en daarna nog vlug naar de pony's gecrossed, met lucky gespeeld, bella gelongeert ging niet echt geweldig bokkend gevaarte, toen ihvh gekeken en daarna naar bed gegaan was echt enorm moe, weer lekker geslapen dit keer wel met moeite in slaap gekomen maarja..
Vandaag : een ramp met die klote tijd werd om 9 uur wakker.. 10 uur dus daarna gedouched en toen aangekleed en met de honden naar Rosendaal gereden, heerlijk genoten van het zonnetje en lekker over de heide gewandeld, heel veel paarden tegen gekomen echt supermooie tinkers en ook een shetlandertje, haflingers en dravers.. net kwam Bruno ( hond van vriend van me broer ) even bij ons, is labrador pup van 12 weken, super schattig