Klopt, maar ga er echt van uit dat ze niet drachtig is.De mensen waar ik haar van heb zijn echt stapel op der, maar moesten haar door omstandigheden weg doen.Dat hadden ze me denk ik echt wel verteld.
Ze heeft hiervoor veel meer op stal gestaan, kan het daar o.a. ook niet aan liggen?Dacht ik zelf van wel.
Ze vind het echt heerlijk in de weide en staat bijna nooit in de inloop.s' Nachts gaat ze wel op stal.
Welkom RX Het opruimings topic heeft een update gehad, een hoop is al verkocht heb nog maar een aantal sets over!!! (die niet als sets verkocht hoeven )
Hebben jullie dat o zo poeppige shetlander veulentje gezien van Mabon bij Kraamstal In The Picture?Zooo sweet
Is niet mijn paardje en ik ken Mabon ook niet.Dus moet je zelf maar even bij kraamstal kijken, denkt niet dat ze het waardeerd als ik haar foto's ga gebruiken
zep heeft vandaag voor het eerst samen gestaan met binky .. ik dacht eigelijk dat het vechten werd maar het verliep heel goed beetje benen bijten .. waardoor bink een paar keer op zn knieen belanden maar voor de rest niets