Flaver, succes trouwens morgen. Ben toch wel blij dat we niet gaan, als het morgen net zo hard waait als vandaag waren mijn ponys misselijk de trailer afgekomen. Had vandaag zonder aanhanger al moeite om op mn eigen weghelft te blijven.
jammer van je mobiel! ik zou echt niet zonder kunnen
JudithO
Geplaatst: 13-11-10 12:54
Goedemorgen! (nog net geen middag)
Nassie, dat vraagt om foto's!!
M_aris, ik heb 1 van de halsters bij Epplejeck gekocht. *kijkt even of ze ook in de webshop staan* Ik zie hem helaas niet staan! Maar er zijn ook regelmatig bokkers die zo'n halster aanbieden. Ik verkoop ze niet, is precies Jolly's goede maat. Als Miracle eruit gegroeid is, mag Jolly die van hem ook hebben.
Vandaag eindelijk weer naar de pony's.. Heerlijk! Weer of geen weer
Hannemarie
Geplaatst: 13-11-10 13:07
lottex schreef:
goedemorgen! (middag )
jammer van je mobiel! ik zou echt niet zonder kunnen
ik had er 1 een jaar, en toen een week voordat ik hem een jaar had, begaf die van mn vriendin het, en die had hem toen precies een jaar en 2 dagen, en een week daarna, toen ik hem precies een jaar had is die van mij er gewoon mee gestopt
toen had mn vader op het werk nog een mobiel liggen, die ik dan even mocht gebruiken tot aan mijn verjaardag, nu is die er dus gisteren ook opeens mee gestopt
Ik heb ook een LG cookie. Ben er heel tevreden over! Maar kan wel heel slecht tegen water.. (logisch als hij verzopen is in een tas die vol water staat tijdens het kanoën in een onweersbui..)
Goedemiddag! Wat een ochtend zeg Word ik wakker gebelt door Joos der moeder: "Waar ben je?" OEPSSSS! Ben ik gewoon door mijn wekker heen geslapen. Ik als een speer naar stal! Tinkie opgezadelt en kwam ik er achter dat Tinkerbell vandaag jarig is! Ook helemaal vergeten! (6 jaar geleden heeft mijn zus Tink op de ponymarkt gekocht, en hebben we 13november benoemd tot haar verjaardag). Dus zijn we langs mij huis gegaan en een heeeeeeeeeerlijke taart gemaakt voor Tinkerbell! Dat was smullen!