Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat een mooie bloemen ook.

Leuk ook dat jullie er een tweede pony bij gaan nemen. Lukt dat allemaal wel kwa tijd? Jij werkt fulltime toch? Ik werk tussen de 25 en 30 uur per week en dat vind ik soms al lastig combineren, maar mijn stal is ook 25 tot 30 minuten rijden en ik moet zelf mesten en voer klaarzetten.

En nogmaals gefeliciteerd met Willem

Susanne schreef:Voor Willem heb ik een Rambo deluxe fleece deken. Die is van een hele dikke kwaliteit en prettig in gebruik. Blijft ook mooi. Het liefst zou ik die badstof achtige willen van Rambo (dry rug) maar die is er niet in zijn maat helaas.
Wat voor materiaal zweetdeken wil je? Er is zoveel keus.
het liefst wil ik een zweetdeken die niet te warm is in de zomer zoals nu, maar ook weer fijn is als transportdeken in de trailer bijvoorbeeld.
circus Yaja
Maar het klinkt zo wel te doen inderdaad. Ik heb ook een Rambo deluxe zweetdeken en eentje van de Mini Horse Shop. De Rambo is heel fijn maar eigenlijk net wat te groot en die van de MHS is wat dunner en heeft geen kruissingels, maar die vind ik ook heel fijn.
Echt niet leuk.. als het iets beter gaat in de bak misschien toch wat in de bak blijven rijden zodat 'ie niet nog extra spooky word van minder beweging?
Vriendin ging vanmorgen met Hidde naar de tandarts, zo’n drama als het vorig jaar was zo braaf was hij nu (gelukkig!!). Nog steeds een skischans in zijn bekkie, dus goed blijven onderhouden.