Zit perfect! Alleen de vouwen moeten er nog even uit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Linsey1998 schreef:wow lekker lang zeg! Hier is het ook druk op werk, heb zaterdag tentamens dus morgen een vrije dag. Moet voor mijn tentamen 1200 pagina's kennen en toepassen. Nooooit haalbaarmaargoed, het moet maar
![]()
Mijn recuptex komt vanavond, als het lukt maak ik een foto en hier even plaatsen
Ayla schreef:Echt heel erg balen weer Ingrid.. ik hoop dat hij snel weer goed loopt en dat je geen slecht nieuws krijgt maandag, ik duim weer![]()
Fijn dat je fijn gereden hebt Linsey en dat Faya braaf was Patricia!
Ik ben ook benieuwd naar een kale Pep
Recuptex staat Chip goed Patty! Hopelijk hebben de pony's er profijt vanIk heb die van mij vanmiddag ook binnen gekregen, morgen even passen.
Even een ego berichtjeTwee weken geleden is Sjors van zijn speciale beslag afgegaan en op ijzers gezet door de kliniek. Ik was daar niet zo tevreden over en hij liep ook niet 100% goed. Omdat ik graag nog het e.e.a. uit wil zoeken en hem nog meer wil ondersteunen, heb ik hem vanmiddag naar een revalidatiekliniek gebracht. Na een gesprek met de dierenarts, internist en hoefsmid hebben ze gelijk nieuwe röntgenfoto's gemaakt, thermografie gebruikt en hem opnieuw beslagen. Wat een verschil.. alsof er een wereld voor hem open ging. Hij is gelijk gewogen (212kg
) en zijn bloed is getest, hier kreeg ik gelijk de uitslag van en alle waardes zijn gelukkig weer helemaal goed! Nu blijft hij daar 2 tot 4 weken staan om therapie te krijgen d.m.v. een trilplaat (Vitafloor). Zijn mest en tanden worden ook gelijk gecheckt en als alles goed blijft gaan, zal ik daar ook weer wat met hem gaan opbouwen voor hij weer mee naar huis mag. Duimen jullie mee voor geen tegenslagen meer en een fitte Sjors?
[ [url=m/1W3Ozz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ayla schreef:No offense maar dat is echt te veel.. Sjors zou zo'n 180kg moeten wegen met zijn 1.06 en weegt dus 212kg en 32kg te veel in rust. Hij komt van de 184kg af, dus hij zat op een goed gewicht voor zijn rugblessure + de hoefbevangenheid.
Maar ik weet ook dat je er veel mee bezig bent en wellicht hebben ze aanleg om snel dik te worden.. dat is altijd lastig.
Fennadev schreef:Oh dan gaat het zeker de goede kant op met Caya. Ik kan er niet over meepraten, die van mij staan gauw te mager ipv te dik. Vooral Jorie is nog een scharminkel.
Ik duim voor Alf Ingrid