Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Pretty schreef:Uhm:
Ze vinden alles geweldig als ze mogen poetsen,
Weten alles beter
Willen graag rijden,
Vlechten die pony's altijd in,
wandelen minstens 3 uur per dag (oke dat is bij mij wel overdreven maar ik wandel heel veel met ze)
Leert ze kunstjes
ETC...
Elliinee schreef:Hooi, ik zit in de nederlands les, zwaaar saai
Elliinee schreef:Jaa dat zegt mn moeder ook al enzo maar ik wil daar nu nog even niet aan denken hoor.
Ik heb pebbles bijna een jaar verzorgd en ik had zo'n goede band met hem
ponieszlover schreef:Ik vind het echt sneu voor je Eline!
Kan je niet eens aan je ouders vragen of ze misschien Pebbles willen leasen ofzo, voor een kleine bijdrage dat je nog 1 keer in de week op vrijdag ofzo naar hem toe kan? Misschien vinden hun het dan ook niet erg als je er iets voor betaalt, en mag je wel komen.
TheJokerr schreef:Elliinee schreef:Hooi, ik zit in de nederlands les, zwaaar saai
ik zat toen ook bij nederlandswaarover had jij het?
Elliinee schreef:Jaa dat zegt mn moeder ook al enzo maar ik wil daar nu nog even niet aan denken hoor.
Ik heb pebbles bijna een jaar verzorgd en ik had zo'n goede band met hem
zooooo balenwel in het topic blijven kletsen he
en als je er echt geen kan vinden mag je bella wel hebben, word denk ik even proppen in een envelop maaaaar
pfff ik eet me misselijk aan smurfen
TheJokerr schreef:_Pretty schreef:Uhm:
Ze vinden alles geweldig als ze mogen poetsen,
Weten alles beter
Willen graag rijden,
Vlechten die pony's altijd in,
wandelen minstens 3 uur per dag (oke dat is bij mij wel overdreven maar ik wandel heel veel met ze)
Leert ze kunstjes
ETC...
pff dat is geen penny, dat is een meisje die áltijd voor haar pony's klaarstaan, weetje alleen het dikgedrukte is penny
Penny's zijn kinderen die denken dat ze de bloedmooie witte arabier hengst in de kudde kunnen temmen![]()
_Pretty schreef:Hoi Sanne
He Eline, jij woont niet zo ver van hier.
Als je een keer zin hebt en tijd kunnen we een meeting afspreken dat je een x meegaat naar Pretty en Funny?
Ik vind het niet erg als jij met Pretty wilt wandelen, dan lopen we met z'n 3en (jij, vera en ik dan) een eindje
dravergekkie schreef:Elliinee schreef:Pebbles is verkocht en nu moet ik binnenkort mn spullen op komen halen en mag ik m niet meer zien![]()
![]()
K vind t zo'n naaistreek
Jeetje dat moet vast hard aangekomen zijn![]()
Sterkte ermee !
_Pretty schreef:Kunnen we als het weer lang licht is wel een keer afspreken hoor
Even met Vera overleggen (die het ongetwijfeld ook heel leuk zal vinden)